Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (095) 7278076 , fax. (095) 7278070
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Kazimierza Wielkiego 7
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. (095) 7278076, fax. (095) 7278070
REGON: 21001325300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ratmed-gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu dydaktyczno-treningowego dla zespołów ratownictwa medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktyczno-treningowego dla zespołów ratownictwa medycznego na potrzeby Samodzielnej Publicznej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wlkp. a) Symulator do nauki zaawansowanej resuscytacji osoby dorosłej - 1 szt. b) Symulator do nauki zaawansowanej resuscytacji niemowląt – 1 szt. c) Symulator do nauki zaawansowanej resuscytacji 5-7 letniego dziecka – 1szt. d) Symulator - głowa do nauki intubacji osoby dorosłej z przekrojem dróg oddechowych – 1 szt. e) Wielofunkcyjny fantom urazowy osoby dorosłej – 1 szt. f) Nadmuchiwany fantom do nauki RKO – 10 szt. g) Prowadnica światłowodowa dla dorosłych – 1 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarto minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określono w dodatku nr 3 do SIWZ (załącznik nr 2 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35112100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowy załącznik cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów techniczno-użytkowych (oferta przedmiotowa). 3. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię poświadczoną notarialnie. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żądane Oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną