Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do zabiegów ablacji i badań elektrofizjologicznych wraz z wyposażeniem dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 61-285 Poznań, ul. Szwajcarska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8739 293, 008, 033 , fax. 061 8779 517
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
    ul. Szwajcarska 3 3
    61-285 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8739 293, 008, 033, fax. 061 8779 517
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do zabiegów ablacji i badań elektrofizjologicznych wraz z wyposażeniem dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do zabiegów ablacji i badań elektrofizjologicznych wraz z wyposażeniem dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości znajdują się na załączonych formularzach ofertowych stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiotem zamówienia jest sprzęt wysokiej jakości, spełniający wszystkie wymagane warunki dla tego rodzaju sprzętu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów (części). PAKIET 1 - Cewniki diagnostyczne, cewniki do ablacji, generator PAKIET 2 - Cewniki do ablacji jedno i dwukierunkowe PAKIET 3 - Akcesoria dodatkowe PAKIET 4 - Bateria do stymulatora do zabiegów elektrofizjologicznych i ablacji PAKIET 5 - Przewody łączące do systemu elektroanatomicznego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Dostawę: a) przedmiotu zamówienia do zamawiającego przez wykonawcę, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko do Apteki Zakładowej Szpitala b) sukcesywną przedmiotu zamówienia, w trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie zamawianym przez Aptekę, w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamówienia (karta ewidencyjna lub informacja zbiorcza) składane będą za pośrednictwem telefax pod numerem wskazanym na formularzu ofertowym (w oświadczeniu wykonawcy). 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również (dotyczy pakietów: 1, 2, 3): 1. bezpłatny montaż zamawianego sprzętu 2. bezpłatną aktualizację oprogramowania generatora 3. pomoc techniczną dostępną drogą telefoniczną 24 godziny/ dobę 4. dostawca sprzętu do badań elektrofizjologicznych i ablacji zobowiązuje się, że w terminie 7 dni licząc od daty podpisania umowy utworzy depozyt w ilości do 4 kompletów ogólnej ilości asortymentu (lub w ilości uzgodnionej z Pracownią Elektrofizjologii) objętego niniejszą umową. Dostarczony depozyt będzie zawierał sprzęt medyczny o maksymalnie długim terminie ważności. Zamawiający jest zobowiązany do poinformowania Wykonawcy o ilości sprzętu w depozycie, którego termin ważności jest krótszy niż 3 miesiące. Wykonawca po otrzymaniu informacji od Zamawiającego wymieni w ciągu 3 dni roboczych na identyczny produkt, ale z dłuższym terminem ważności. Dostawca dostarczy sprzęt do Pracowni Elektrofizjologii Odbiorcy co zostanie potwierdzone dokumentem odbioru podpisanym przez osobę odpowiedzialną za prowadzenie magazynu. Sprzęt medyczny jest własnością Dostawcy do momentu zużycia przez odbiorcę. Odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania Dostawcy o wykorzystaniu sprzętu będącego przedmiotem depozytu poprzez wysłanie wypełnionej karty ewidencyjnej lub informacji zbiorczej niezwłocznie po zużyciu. Karta ewidencyjna lub informacja zbiorcza przekazana Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury oraz do uzupełnienia wykorzystanego elementu depozytu. 5. dostawca zobowiązuje się do uzupełnienia asortymentu wyrobów objętych depozytem w ciągu 3 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy karty ewidencyjnej lub informacji zbiorczej. 6. do momentu sprzedaży zdeponowanego sprzętu Zamawiający zobowiązany jest do przechowania składu w miejscu zabezpieczonym przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi zasadami i wiedzą, zużycie dostarczonego sprzętu równoważne jest z dokonaniem sprzedaży oferowanego sprzętu. 7. na żądanie Wykonawcy Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia magazynu w celu dokonania spisu towaru, w terminie ustalonym przez obie strony 8. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za działania własne lub osób trzecich powodujące nieprawidłowe używanie lub uszkodzenie, utratę sprzętu. W takim przypadku Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego zapłaty w wysokości zgodnej z ceną zawartą w ofercie przetargowej. 9. Zamawiający zobowiązuje się dokonywać zapłaty za dostarczony sukcesywnie przedmiot umowy, w wysokości wynikającej z wielkości bieżącego zużycia i cen jednostkowych zgodnych z przedstawionymi w ofercie przetargowej. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać minimum jeden przegląd w trakcie trwania umowy. 11. Wykonawca przed pierwszą dostawą przeszkoli co najmniej dwie osoby z zespołu Pracowni Elektrofizjologii w zakresie obsługi i wykorzystania sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331582004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach