Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 643 312 , fax. 178 532 770
- Data zamieszczenia: 2020-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
ul. Krakowska 16
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 643 312, fax. 178 532 770
REGON: 69002884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do zabiegów ablacji arytmii oraz stymulatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do zabiegów ablacji arytmii oraz stymulatorów do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie wymaganych parametrów technicznych (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Formularz asortymentowo-cenowy wg Załącznika nr 7. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowo cenowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. (dla każdego zadania oddzielnie), 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 3. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zmówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych - zał. nr 6 do SIWZ; 4. Formularz asortymentowo-cenowy wg Załącznika nr 7 do SIWZ 5. Dokumenty wskazane w rozdz. 4 pkt. 6 i 7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną