Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych.

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    Poznańska 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych tj: kriokonsoli, cewników do krioablacji, koszulek sterowalnych, kabli elektrycznych i gazowych do krioablacji, aparatu do pomiaru ACT probówkami, cewników diagnostycznych do mapowania żył płucnych, kabli połączeniowych do cewników do mapowania żył płucnych, igieł do punkcji transseptalnej, koszulek transseptalnych. 2. Dostawa kriokonsoli nastąpi na podstawie umowy dzierżawy. 3. Dostawa aparatu do pomiaru ACT będzie jednorazowym zakupem. 4. Dostawa pozostałego sprzętu nastąpi na zasadach komisu. Dostawy realizowane będą na zasadach komisu, tj. w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy zostanie utworzony bank sprzętu zawierający ok. 20% ilości wykazanej w formularzu cenowym w kolumnie „Ilość” (dokładna ilość zostanie uzgodniona po zawarciu umowy). Uzupełnienia zużytego asortymentu, Wykonawca każdorazowo wykona zgodnie z zapotrzebowaniem przesłanym faksem, elektronicznie lub telefonicznie i w terminie do 5 dni roboczych od jego otrzymania. Płatność następować będzie tylko za wykorzystany sprzęt (zgodnie z ceną wskazaną w Formularzu). Podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie przesłany raport zużycia. Pisemne rozliczenie banku z Wykonawcą nastąpi w terminie do 14 dni po upływie daty obowiązywania umowy. W zakresie pakietu Wykonawca zobowiązany będzie na czas trwania umowy wydzierżawić Zamawiającemu ktriokonsole.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) Wypełniony formularz asortymentowo cenowy, 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4) Wypełniony formularz – Wymagania i parametry techniczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach