Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-796 Bydgoszcz, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (0-52)3743208 , fax. (0-52)3743301
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 2
85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (0-52)3743208, fax. (0-52)3743301
REGON: 00125536300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do torakochirurgii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu do torakochirurgii w zakresie: Grupa I Bronchoskop do biopsji śródoskrzelowej - 1 szt. Grupa II Bronchoskop fluorescencyjny - 1 szt. Grupa III Bronchoskop terapeutyczny - 3 szt. Grupa IV Fibroskop intubacyjny - 1 szt. Grupa V Kamera z monitorem - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę-osoby upoważnioną-upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona -za zgodność z oryginałem- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt 8.1.2. siwz jeżeli Wykonawca wskaże inne podmioty. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. zobowiązanie składa Pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą urządzenia do diagnostyki in vitro z wyposażeniem
Dodano: 2015-11-13 - Zakup wraz z dostawą czytnika absorbancji/fluorescencji z funkcją pomiaru w mikroilościach
Dodano: 2015-06-26 - dostawa aparatu VNG
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa urządzeń diagnostycznych, urządzenia do weryfikacji układu klimatyzacji, analizatora spalin, piaskarki kabinowej, narzędzi i przyrządów, modeli, czujników, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa zestawu do diagnostyki i prezentacji rozmazów mikroskopowych krwi obwodowej i szpiku kostnego
Dodano: 2013-12-23 - Dostawa wyposażenia warsztatowego - nr referencyjny P/105/IW/13
Dodano: 2013-11-07 - ZAKUP i DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO SŁUŻBY CZOŁGOWO - SAMOCHODOWEJ
Dodano: 2013-10-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO SŁUŻBY CZOŁGOWO - SAMOCHODOWEJ
Dodano: 2013-08-14 - Dostawa głowicy ultrasonograficznej
Dodano: 2012-06-28 - Dostawa systemu oceny fizjologicznej i czynnościowej układu równowagi człowieka z modułem treningu koordynacji wzrokowo-ruchowej
Dodano: 2011-12-07