Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach pn. Praktyka drogą do sukcesu. Postępowanie znak: SP.341.04.2012

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-052 Olsztyn, ul. Mariańska 3A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 527 44 62 , fax. 89 527 44 62 wew. 38
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
    ul. Mariańska 3A 3A
    10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 527 44 62, fax. 89 527 44 62 wew. 38
    REGON: 51138822400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach pn. Praktyka drogą do sukcesu. Postępowanie znak: SP.341.04.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do przeprowadzenia szkoleń podnoszących kwalifikacje dla 130 uczniów zamawiającego z zakresu masażu oraz stomatologii. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: głowy fantomowej - 2 szt,, modelu do higieny i usuwania kamienia nazębnego wraz z akcesoriami - 4 szt, modelu z pełnym uzębieniem zamontowany na artykulatorze - 2 szt., palnika elektrycznego (gazowy) - 2 szt, urządzenia do ozonoterapii z zestawem sond - 1 szt., negatoskopu - 2 szt, Koferdamu (zestaw: dziurkacz, ramka klamry, kleszcze, gumy zaciskowe)- 1 kpl., lupy stomatologicznej - 1 szt., modeli aparatów ortodontycznych (ruchome) - 6 szt., modeli aparatów ortodontycznych (stałe) - 6 szt., monitorów do kamery zewnątrzustnej montowanych na ramię unitu wraz z akcesoriami - 2 szt., stół rehabilitacyjny - 1szt., oliwki do masażu - 15 szt., płyn do dezynfekcji stołów i rąk - 50 szt., nakrycia jednorazowe stołów-celulozowe - 60szt., goniometr - 20szt., zestaw wałków do tensegracji - 4 kpl., zestaw 65 kamieni bazaltowych z podgrzewaczem - 8 zestawów, zestaw kamieni czakra - 12 szt., zestaw kamieni pozostałych - 1 szt, naturalne oliwki i kremy do masażu - 1 zestaw, okrycie frote po zabiegu - 24 szt., wózek inwalidzki - 6 szt., kule łokciowe (sztuka = zestaw 2 kul) - 10szt, matę ułatwiająca przemieszczanie pacjentów - 5 szt. 3. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego (przedmiotu zamówienia), zawierający rodzaj sprzętu wraz z wyposażeniem został zawarty w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Wymieniony w załączniku nr 4 sprzęt powinien być fabrycznie nowe oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) z istniejącymi urządzeniami zamawiającego wymienionymi w załączniku nr do SIWZ. 2) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania ( np. kabel zasilający, kabel USB itp.) 3) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz wzorze umowy. 4) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 6) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 7) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań - Protokołu Odbioru Jakościowego 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określane we Wspólnym Słowniku Zamówień:42310000-2, palniki, 34999400-0 - modele w skali, 33126000-9 urządzenia stomatologiczne, 33131400-1 - sondy stomatologiczne, 33141710-0- kule, 38600000-1 - przyrządy optyczne, 33141700-7 wyroby ortopedyczne, 33192200-4 stoły medyczne 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe, 33741300-9 - Środek odkażający do rąk, 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe, 33193120-6- wózki inwalidzkie 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 7. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu oraz przeprowadzenia nieodpłatnego ogólnego przeszkolenia 2 osób wskazanych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) Gabarytów i konstrukcji(wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, oraz liczba elementów składowych), 2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiału), 4) Parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) Funkcjonalności 9. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 10. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Tytuł projektu Praktyka drogą do sukcesu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331260009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną