Gmina Suchożebry ogłasza przetarg
- Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
- Data zamieszczenia: 2012-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
REGON: 71158260600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pn: Dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję, w tym: CZĘŚĆ I Dostawa sprzętu biurowego CZĘŚĆ II. Dostawa sprzętu komputerowego CZĘŚĆ III. Dostawa mobilnych pracowni komputerowych CZĘŚĆ IV. Dostawa gry zręcznościowej - Piłkarzyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne i wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.2 Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3.3. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych w tabelach w Załączniku 5 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 3.4. Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń we wskazane miejsce, podłączenia i uruchomienia oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi. 3.5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3.6. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zawarcie umowy ramowej na dostawy komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż wyposażenia nowych dobudowanych sal dydaktycznych i Sali gimnastycznej szkoły przy ul. Konińskiej 2 w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych - 3 szt. dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z dostawą do siedziby CSIOZ w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa części i materiałów do naprawy sprzętu informatyki dla Jednostki Wojskowej 6021. Sprawa numer 45/2016/PN/Ł
Dodano: 2016-06-06 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer przy ul. Żegańskiej 1 w Warszawie
Dodano: 2015-12-07 - Wyposażenie sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy i multimedialny
Dodano: 2015-11-20 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa wyposażenia do Multimedialnego Centrum Edukacji, Tradycji i Turystyki w wiosce Różnorodnych Kultur, w miejscowości Paczuski Duże, gmina Bielany
Dodano: 2015-01-14 - Dostawa mebli, sprzętu i innego wyposażenia do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 23 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 23
Dodano: 2015-01-09 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8- Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
Dodano: 2014-10-08