Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
REGON: 00000000514199 - Adres strony internetowej zamawiającego: ewa_szarzynska@um.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do prowadzenia grupowych profilaktycznych zajęć korekcyjnych oraz sprzętu do instruktażu indywidualnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu do prowadzenia grupowych profilaktycznych zajęć korekcyjnych po jednym zestawie dla każdej z 68 szkół podstawowych z dostawą do 68 szkół podstawowych w Poznaniu oraz zakup sprzętu do instruktażu indywidualnego z dostawą do 10 placówek ochrony zdrowia na terenie Poznania. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne, niezależne od siebie zamówienia częściowe: Część 1: zakup sprzętu, do prowadzenia grupowych profilaktycznych zajęć korekcyjnych (fizjoterapeutycznych), spełniającego standardy jakościowe dla 68 szkół podstawowych w Poznaniu wraz z dostawą do ww. 68 szkół. Część 2: zakup sprzętu, do instruktażu indywidualnego, spełniającego standardy jakościowe i dostawa do 10 placówek ochrony zdrowia na terenie Poznania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Miejsce wykonania: Część 1 - Miasto Poznań - 68 szkół podstawowych według Załącznika nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Część 2 - Miasto Poznań - 10 placówek ochrony zdrowia. Informacja o miejscu dostawy do ww. placówek zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie w momencie rozstrzygnięcia konkursu ofert na realizatora świadczeń zdrowotnych (najpóźniej do końca sierpnia 2009 r.). 4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentu wymienionych w Rozdziale VII. SIWZ na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przełożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto, oprócz oświadczenia i dokumentów wymienionych powyżej składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z: - Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego - Zestawienie cenowe - dotyczy Części 1 (na etapie zawierania umowy załącznik ten stanowić będzie Załącznik nr 3 do umowy), - Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego - Zestawienie cenowe - dotyczy Części 2 (na etapie zawierania umowy załącznik ten stanowić będzie Załącznik nr 3 do umowy), 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: pkt 1 niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Trzciance w sprzęt sportowy
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół w Wapnie Gmina Wapno
Dodano: 2013-02-20 - Dostawa sprzętu do prowadzenia grupowych profilaktycznych zajęć korekcyjnych oraz sprzętu do instruktażu indywidualnego
Dodano: 2010-02-16 - Dostawa sprzętu do prowadzenia grupowych profilaktycznych zajęć korekcyjnych oraz sprzętu do instruktażu indywidualnego
Dodano: 2009-08-05