Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do pracowni ratownictwa medycznego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni ratownictwa medycznego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi 980 PLN, w podziale na poszczególne części: Część I - 52 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt dwa 00/100) Część II - 262 zł (słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt dwa 00/100). Część III - 29 zł (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć 00/100) Część IV - 14 zł (słownie złotych: czternaście 00/100) Część V - 17 zł (słownie złotych: siedemnaście 00/100) Część VI - 606 zł (słownie złotych: sześćset sześć 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali minimum dwa zamówienia o wielkości i charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp, - udzielą minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (termin pożądany, tzn. Wykonawca musi zaproponować okres gwarancji nie krótszy niż udzielony przez producenta) - udzielą minimum 12 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 PLN. Spełnianie w/w warunków oceniane będzie na zasadzie metody spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2) Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw odpowiadających wartością i zakresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia (minimum dwie dostawy na każdą część), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 50 000,00 zł. 6) Wzór karty gwarancyjnej zawierający warunki rękojmi 7) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2). 8) Dowód wpłaty wadium. 9) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektem umowy. 10) Wypełniony i podpisany cennik ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych elementów zgodnie z załącznikiem Nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą montażem i instalacją unitu laryngologicznego dla Kliniki Otolaryngologii Chirurgii Głowy i Szyi Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-27 - Wysokospecjalistyczny sprzęt dla ośrodków transplantacyjnych, banków tkanek i komórek oraz medycznych laboratoriów testujących tkanki, narządy i komórki
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wraz z dostawą montażem i instalacją aparatu USG dla Kliniki Endokrynologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-27 - Wysokospecjalistyczny sprzęt dla ośrodków transplantacyjnych, banków tkanek i komórek oraz medycznych laboratoriów testujących tkanki, narządy i komórki
Dodano: 2016-07-26 - Separatory komórkowe i urządzenie do fototerapii pozaustrojowej
Dodano: 2016-07-22 - Wysokospecjalistyczny sprzęt
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa urządzeń medycznych w tym: Aparatu USG z ramieniem C , Aparatu do hemodializ wg zadań 1 i 2
Dodano: 2016-06-29 - Zakup wraz z dostawą foteli do podawania chemioterapii oraz foteli do pobierania krwi dla Działu Chemioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-06-13 - Zakup wraz z dostawą maceratora dla Działu Chirurgii Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-05-23 - Zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
Dodano: 2016-04-21