Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z jego montażem

Zespół Szkół Zawodowych Nr 5 im. Gen. Ignacego Prądzyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-741 Białystok, ul. Antoniuk Fabryczny 40
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6532455 , fax. 85 6531278
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych Nr 5 im. Gen. Ignacego Prądzyńskiego
    ul. Antoniuk Fabryczny 40 40
    15-741 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 6532455, fax. 85 6531278
    REGON: 00018892000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsznr5.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z jego montażem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - kamera wewnętrzna kopulakowa ze zmiennym obiektywem - szt. 8 - kamera zewnętrzna w obudowie dualna z promiennikiem IR, 5 - 50mm/ F1.4 - szt. 6 - rejestrator cyfrowy na 16 kamer min. 400 kl/s.- szt. 1 - monitor LCD 19 cali do monitoringu - szt. 1 - wykonanie okablowania, zasilania i wizji - szt. 1 - zasilanie awaryjne systemu wizyjnego - szt. 1 - podłączenie i konfiguracja dostępu zdalnego do rejestratora - szt. 1 - przygotowanie projektu i dokumentacji powykonawczej - szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298161003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 3 zamówień na dostawę sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z jego montażem, co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykluczeniu podlegają wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonali nienależycie zamówienia na rzecz Zamawiającego 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3) wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na dostawę sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z jego montażem zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji (wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsznr5.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach