Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 580 200, , fax. 178 580 221
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
Al. J. Piłsudskiego 28
35001 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 580 200, , fax. 178 580 221
REGON: 513930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie z siedzibą w Nisku i Krośnie oraz wokand i tablicy informacyjnej do sądów z obszaru apelacji rzeszowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie z siedzibą w Nisku i Krośnie oraz wokand i tablicy informacyjnej do sądów z obszaru apelacji rzeszowskiej. Przedmiot zamówienia podzielono na Pakiety: Pakiet nr 1. Dostawa laptopów szkoleniowych – Załącznik nr 1.1 do SIWZ. Pakiet nr 2. Dostawa laptopów z systemem iOS – Załącznik nr 1.2 do SIWZ. Pakiet nr 3. Dostawa tabletów – Załącznik nr 1.3 do SIWZ. Pakiet nr 4. Dostawa przełączników sieciowych. – Załącznik nr 1.4 do SIWZ. Pakiet nr 5. Dostawa oprogramowania biurowego – Załącznik nr 1.5 do SIWZ. Pakiet Nr 6. Dostawa wokand – Załącznik Nr 1.6 do SIWZ. Pakiet Nr 7. Dostawa tablicy informacyjnej – Załącznik nr 1.7 do SIWZ. Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz zestawieniem asortymentowo-ilościowym dla poszczególnych Pakietów przedstawia Załącznik Nr 1 (odpowiednio 1.1-1.7) do niniejszej Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia W tym celu można wykorzystać Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń (Załącznik nr 3 do SIWZ) dotyczące tych podmiotów. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 2 SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 (Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 (odpowiednio 1.1-1.7) do SIWZ. Pełnomocnictwo(jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego oraz foteli i krzeseł biurowych na potrzeby PANS w Jarosławiu
Dodano: 2024-02-20 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu
Dodano: 2023-11-04 - „Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja w siedzibie Zamawiającego sprzętu serwerowego i komputerowego”
Dodano: 2023-08-05 - Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja w siedzibie Zamawiającego sprzętu serwerowego i komputerowego
Dodano: 2023-06-22 - „Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja w siedzibie Zamawiającego sprzętu serwerowego i komputerowego”
Dodano: 2023-06-21 - Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja w siedzibie Zamawiającego sprzętu serwerowego i komputerowego
Dodano: 2023-05-18 - Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowej dla zawodu technik logistyk w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowej w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu realizowana w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II”
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu realizowana w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II”
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla PRz XIV
Dodano: 2022-11-03