Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do fotografii cyfrowej i komputerowego do wyposażenia pracowni do digitalizacji w ramach projektu pn. „Brama do świata zbiorów”.

Muzeum Ceramiki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 644 22 00 , fax. 0-75 644 47 00
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ceramiki
    ul. Adama Mickiewicza 13
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 644 22 00, fax. 0-75 644 47 00
    REGON: 23017566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.boleslawiec.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do fotografii cyfrowej i komputerowego do wyposażenia pracowni do digitalizacji w ramach projektu pn. „Brama do świata zbiorów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Notebook do obróbki graficznej rastrowej i wektorowej z pakietem oprogramowania - 1 Zestaw komputerowy - 1 Dysk sieciowy typu NAS do archiwizacji danych - 1 Skaner - 1 Aparat fotograficzny z obiektywem (kit) - 2 Obiektyw zmiennoogniskowy - 1 Obiektyw makro - 1 Statyw do aparatu - 1 System do fotografii bezcieniowej z wymiennymi tłami - 1 Lampy na statywach - 1 Platforma obrotowa do fotografii bezcieniowej 360 stopni - 1 Stół reprograficzny - 1 Wzorniki kontrastów - 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38650000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Druk „OFERTA” musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, opis) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Tabelę cenową i opisową oferowanego produktu ZAWARTE W DRUKU OFERTA. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – sporządzony przez wykonawcę w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz należy sporządzić na druku stanowiących załączniki nr 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach