Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2015-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do fizykoterapii dla potrzeb rehabilitacji SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/121/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu do fizykoterapii dla potrzeb rehabilitacji SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. Zamówienie stanowi jeden pakiet i obejmuje: Lp Nazwa 1.1 Aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego 1.2 Diatermia kondensatorowa i indukcyjna 1.3 Laser diodowy ze skanerem 1.4 Lampa do terapii światłem spolaryzowanym 1.5 Lampa sollux 1.6 Aparat do fali uderzeniowej 1.7 Aparat do terapii podciśnieniowej 1.8 Lampa do naświelań IR z filtrem wodnym 1.9 Aparat do magnetoterapii z prowadnicą pionową dużego aplikatora Zamówienie obejmuje następujący zakres: a)Dostawa na miejsce b)Montaż w pomieszczeniach hydroterapii c)Uruchomienie d)Szkolenie personelu w zakresie użytkowania e)Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej f)Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: dokumentów określonych przez ustawę o wyrobach medycznych, dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi 5Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznikach nr 1,6,7 do SIWZ tj. formularz ofertowy, tabela parametrów technicznych, tabela wymagań ogólnych Wymagany okres gwarancji - minimum 24 miesiące (parametr oceniany) Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń oraz przeprowadzeniu wymaganych szkoleń Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331550001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury rehabilitacyjnej, sprzętu rehabilitacyjnego oraz drobnego wyposażenia rehabilitacyjnego dla Zakładu Rehabilitacji Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-183/2015
Dodano: 2015-11-26 - Zakup sprzętu w ramach projektu - Doposażenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp. z o. o. w sprzęt niezbędny w rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2015-02-03 - Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego i sportowego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ciechanowie
Dodano: 2014-10-08 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia technologicznego pomieszczeń odnowy biologicznej w Mińsku Mazowieckim - Sprawa 57/2014
Dodano: 2014-06-18 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia technologicznego pomieszczeń odnowy biologicznej - Sprawa 41/2014
Dodano: 2014-05-15 - 01/2014
Dodano: 2014-01-17 - zakup i dostawa aparatury, sprzetu i przyrzadów do rehabilitacji
Dodano: 2013-07-25 - Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu: Poprawa warunków rehabilitacji osób niepełnosprawnych w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach Sp. z o.o.
Dodano: 2013-01-29 - Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń do rehabilitacji: 1.Aparat do terapii łączonej-elektroterapii, terapii ultradźwiękowej (terapia tradycyjna i z głowicą na przyssawkę) oraz terapii próżniowej-szt 4 2.Bieżnia rehabilitacyjna - szt 1 3.Urządzenie do ćwiczeń stawu skokowego z oporem - szt 1 4.Stół do terapii ręki - szt 1 5.Urządzenie do biernej i ciągłej mobilizacji stawu skokowego - szt 1 6.Stymulator wioseł - szt 1 7.Rower poziomy ?- szt 1 8.Wielofunkcyjny aparat do laseroterapii i magnetoterapii-szt 2
Dodano: 2011-10-03 - zakup sprzętu:
Dodano: 2011-07-19