Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, C. K. Norwida
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48943552010 , fax. +48943552011
- Data zamieszczenia: 2019-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
C. K. Norwida 3
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. +48943552010, fax. +48943552011
REGON: 33039239000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do fizjoterapii oraz materaców anatomiczno – ortopedycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do fizjoterapii oraz materaców anatomiczno – ortopedycznych dla CRR KRUS NIWA z podziałem na cztery Zadania obejmujących: 1. Zadanie nr 1 dostawę materaców anatomiczno – ortopedycznych dwustronnych w ilości 318 szt.; 2. Zadanie nr 2 dostawę aparatu do krioterapii w ilości 2 szt.; 3. Zadanie nr 3 dostawę wanny do hydromasażu w ilości 1 szt.; 4. Zadanie nr 4 dostawę wirówki kończyn dolnych i kręgosłupa w ilości 2 szt., wraz z: - wniesieniem materacy do poszczególnych pokoi w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Kołobrzegu, kod 78-100 Kołobrzeg, przy ul. C.K. Norwida 3, rozpakowaniem z opakowań jednostkowych, ułożeniem materacy na stelażach oraz uprzątnięciem pokoi do stanu zastanego (uprzątnięcie opakowań jednostkowych) – dotyczy przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 1; - rozmieszczeniem, instalacją i uruchomieniem poszczególnych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Kołobrzegu, kod 78-100 Kołobrzeg, przy ul. C.K. Norwida 3 oraz przeszkoleniem do piętnastu pracowników CRR KRUS NIWA w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu – dotyczy przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 2, 3 i 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A.1. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 1, Załącznik nr 1A.2. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 2, Załącznik nr 1A.3. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 3, Załącznik nr 1A.4. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 4. Ww. załączniki stanowią jednocześnie określenie minimalnych parametrów, wymagań Zamawiającego w odniesieniu do dopuszczonego przez niego zakresu równoważności rozwiązania równoważnego o czym mowa w pkt. 14 rozdział III SIWZ. Wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w rozdziale III SIWZ oraz w treści Projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33150000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: a) Formularza Ofertowego, b) Załącznika nr 1A.1. Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 1 i/lub Załącznika nr 1A.2. Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 2 i/lub Załącznika nr 1A.3. Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 3 i/lub Załącznika nr 1A.4. Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 4. 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty, jeśli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie. 4) Jeżeli Wykonawca, który składa oferte na przedmiot zamówienia okreslony w Zadaniu nr 2 i/lub 3 i/lub 4 wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.1.3) polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - szczegóły w pkt. 4, 5 i 6 rozdziału V SIWZ. 5) Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarta jest w podrozdziale VI.A SIWZ. 6) INFORMACJA NA TEMAT OŚWIADCZENIA O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 6.1. Wykonawca, który składa ofertę na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 1 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu - Wykonawca składa powyższe oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2B do SIWZ – Oświadczenie własne Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 6.2. Wykonawca, który składa ofertę na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 2 i/lub 3 i/lub 4 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego - Wykonawca składa powyższe oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2A do SIWZ – Oświadczenie własne Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do fizjoterapii oraz materaców anatomiczno – ortopedycznych
Dodano: 2019-06-03 - Dostawa sprzętu do fizjoterapii
Dodano: 2018-05-24 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego – urządzenia do suchego hydromasażu.
Dodano: 2018-02-27 - OFERTA NA DOSTAWĘ APARATU ELEKTROCHIRURGICZNEGO Z SYSTEMEM ZAMYKANIA NACZYŃ DLA SP ZOZ CHOSZCZNO
Dodano: 2017-12-12 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego – urządzenia do suchego hydromasażu
Dodano: 2017-12-04 - DOSTAWA DIATERMII ELEKTROCHIRURGICZNEJ Z ZAMYKANIEM NACZYŃ
Dodano: 2016-11-14