Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
- Data zamieszczenia: 2019-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36
31-501 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
REGON: 28868500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej.(DFP.271.108.2019.DB) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Kwota wadium: część 1 - 3 300,00 zł, część 2 - 2 300,00 zł, część 3- 1 500,00 zł, część 4 - 900,00 zł, część 5 - 3 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji (Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwo rejestracji, oświadczenie producenta – potwierdzające posiadanie przez oferowane wyroby cech ocenianych (parametry pożądane) w kryterium oceny ofert „Jakość”. Wskazane jest zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy /w zakresie części 2/. 4. Próbki oferowanych wyrobów ( szczegółowe informacje o ilościach i częściach zawarte w siwz), 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 5.1.) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 5.2.) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy systemu do biopsji
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa sprzętu medycznego i materiałów do badań dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa różnych materiałów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o (ostrza do strzygarki chirurgicznej, igły do biopsji wraz z dzierżawą sprzętu).
Dodano: 2024-04-08 - Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów oraz materiałów medycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy wyrobów medycznych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
Dodano: 2024-03-11 - Dostawy kontrastów
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywna dostawa testów do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatorów dla potrzeb Pracowni Bakteriologii SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-02-13