Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dla Pracowni Hemodynamicznej, drobnego sprzętu okulistycznego i wyrobów medycznych - 50/PN/2014

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Profesora Lotha 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8460620, 8460621 , fax. 59 8460621
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
    ul. Profesora Lotha 26 26
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8460620, 8460621, fax. 59 8460621
    REGON: 77090151100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dla Pracowni Hemodynamicznej, drobnego sprzętu okulistycznego i wyrobów medycznych - 50/PN/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa cewników do FFR, stentów do PTCA, cewników prowadzących bez koszulkowych dla pracowni Hemodynamicznej, manipulatorów okulistycznych, mikroimplantów przeciwjaskrowych, zestawów do iniekcji doszklistkowych, osłonek na oko, noży do cięcia okulistycznego, patyczków okulistycznych, pierścieni do zabiegów zaćmy, wiskoelastyków, masek twarzowych, strzykawek do MRI, nici poliestrowych, plastrów do zbliżania brzegów rany, zestawów szewnych, past i opatrunków hydrokoloidowych, przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego, ubrań chirurgicznych, akcesoriów do EMG, kompresów żelowych, kaniul do badań polisomnograficznych, pasty do badań polisomnograficznych, filtrów powietrza do inkubatora, nosowych masek do określania ciśnienia terapeutycznego, masek do terapii CPAP, przetworników ciśnienia, filtrów przeciwbakteryjnych, płytek plastycznych, płytek stomijnych, worków ileostomijnych, dylatatorów cewki moczowej, cewników, wkładów do strzykawki automatycznej, płytek do podgrzewania płynów w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: - dla części nr 1 - 270 PLN - dla części nr 2 - 1 280 PLN - dla części nr 3 - 70 PLN - dla części nr 4 - 120 PLN - dla części nr 5 - 700 PLN - dla części nr 6 - 100 PLN - dla części nr 7 - 5 PLN - dla części nr 8 - 20 PLN - dla części nr 9 - 5 PLN - dla części nr 10 -40 PLN - dla części nr 11 - 80 PLN - dla części nr 12 - 80 PLN - dla części nr 13 - 140 PLN - dla części nr 14 - 400 PLN - dla części nr 15 - 140 PLN - dla części nr 16 - 17 PLN - dla części nr 17 - 200 PLN - dla części nr 18 - 240 PLN - dla części nr 19 - 140 PLN - dla części nr 20 - 65 PLN - dla części nr 21 - 10 PLN - dla części nr 22 - 310 PLN - dla części nr 23 - 12 PLN - dla części nr 24 - 100 PLN - dla części nr 25 - 35 PLN - dla części nr 26 - 145 PLN - dla części nr 27 - 240 PLN - dla części nr 28 - 40 PLN - dla części nr 29 - 50 PLN - dla części nr 30 - 60 PLN - dla części nr 31 - 50 PLN - dla części nr 32 - 230 PLN - dla części nr 33 - 1 600 PLN - dla części nr 34 - 750 PLN - dla części nr 35 - 95 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach