Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dla potrzeb Działu Fizjoterapii Dziennej w Łowiczu, ul. Ułańska 28 oraz Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie gm. Bielawy - projekt pn.: Z rehabilitacją ku zdrowiu -w ramach -Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A - dofinansowanego przez Województwo ze środków PFRON.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 046 8375991
  • Data zamieszczenia: 2015-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 046 8375991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dla potrzeb Działu Fizjoterapii Dziennej w Łowiczu, ul. Ułańska 28 oraz Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie gm. Bielawy - projekt pn.: Z rehabilitacją ku zdrowiu -w ramach -Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A - dofinansowanego przez Województwo ze środków PFRON.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu sprzętu dla potrzeb Działu Fizjoterapii Dziennej w Łowiczu, ul. Ułańska 28 oraz Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie gm. Bielawy - projekt pn.: Z rehabilitacją ku zdrowiu w ramach -Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A- dofinansowanego przez Województwo ze środków PFRON. Przedmiot zamówienia składa się z 5 zadań: Zadanie nr 1: szyna do ćwiczeń biernych kończyn dolnych Zadanie nr 2: aparat do magnetoterapii Zadanie nr 3: dysk sensomotoryczny z wypustkami Zadanie nr 4: urządzenie do masażu mechanicznego Zadanie nr 5: stół do trakcji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametry techniczne sprzętu wymagane przez zamawiającego, określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ (tabele asortymentowo - ilościowo- cenowe). Zamawiajacy wymaga aby oferowany sprzęt był nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2014r. Zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający żąda dołączenia do oferty ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu w postaci Certyfikatu CE lub Deklaracji Zgodności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty materiały potwierdzające zgodność zaoferowanego sprzętu medycznego z wymaganiami Zamawiającego (tj: prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach