Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Europejskiego na lata 2007 - 2013 (III postępowanie- dostawa aparatu USG)

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Europejskiego na lata 2007 - 2013 (III postępowanie- dostawa aparatu USG)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Europejskiego na lata 2007 - 2013 (III postępowanie- dostawa aparatu USG- szt.1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 5 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości 6 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 7 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 8 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 9 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich wykonanie należyte wykonanie. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których dostawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych min. 30% wartości złożonej oferty, lub zdolność kredytowa dostawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Oświadczenie, że oferent spełnienia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. 5.Ośiadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości 6.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniemwłaściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji . 7.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. 8.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 9.Aktualna informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) , że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8. 10.Aktualna informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) , że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach