Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dla Laboratorium Badań Drogowych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. G. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3472419 , fax. 058 3472413
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
    ul. G. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie
    tel. 058 3472419, fax. 058 3472413
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dla Laboratorium Badań Drogowych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Laboratorium Badań Drogowych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej: Komory do badań niskotemperaturowych - 1 sztuka, stanowiska do odzyskiwania asfaltu po ekstrakcji - 1 komplet, ubijaków Marshalla - 3 komplety, ubijaka Proctora - 1 komplet oraz granulatora do mieszanek mineralno-asfaltowych - 1 sztuka. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części: Część A - Komora do badań niskotemperaturowych Część B - Stanowisko do odzyskiwania asfaltu po ekstrakcji mieszanek mineralno- asfaltowych Część C - Ubijaki Marshalla Część D - Ubijak Proctora Część E - Granulator do mieszanek mineralno-asfaltowych dopuszczając możliwość składania ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę do siedziby Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia w części A, D i E obejmuje jego wniesienie, rozładunek, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu.Dostawa przedmiotu zamówienia w części B obejmuje jego wniesienie, rozładunek, wmontowanie sprzętu w posiadany przez Zamawiającego ekstraktor, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi. Dostawa przedmiotu zamówienia w części C obejmuje jego wniesienie, rozładunek, zamontowanie na przygotowanym przez Zamawiającego fundamencie, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. parametry wymagane, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego, znajduje się w rozdziale II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 zł słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 - w przypadku gdy Wykonawca ubiega się o zamówienie w części A - Komora do badań niskotemperaturowych, 750,00 zł słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100 - w przypadku gdy Wykonawca ubiega się o zamówienie w części B - Stanowisko do odzyskiwania asfaltu po ekstrakcji mieszanek mineralno-asfaltowych, 1.400,00 zł słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100 - w przypadku gdy Wykonawca ubiega się o zamówienie w części C - Ubijaki Marshalla, 1.200,00 zł słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100 - w przypadku gdy Wykonawca ubiega się o zamówienie w części D - Ubijak Proctora, 600,00 zł słownie złotych: sześćset 00/100 - w przypadku gdy Wykonawca ubiega się o zamówienie w części E - Granulator do mieszanek mineralno-asfaltowych. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium do więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia, wystarczy jeden dokument potwierdzający jego wniesienie z podaniem oferowanych części zamówienia, a kwota wadium musi być sumą wadiów na wskazane części zamówienia. II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 w banku Millennium. Zamawiający zaleca, aby dowód wniesienia wadium w pieniądzu zawierał w rubryce tytułem zwrot: WILiŚ - Dostawa sprzętu dla Laboratorium Badań Drogowych, ZP 2/WILiŚ/2015, CRZP 39/002/D/15 część A*,B*,C*,D*,E* (*niepotrzebne skreślić). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W związku z powyższym dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest jednoznaczne ze stwierdzeniem przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2) - 5) ustawy Pzp. Dokument powinien być sporządzony w języku polskim. Oryginał dokumentu powinien być zdeponowany za pokwitowaniem w Kwesturze Politechniki Gdańskiej w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, GG Skrzydło B, I piętro, pok. nr 10,w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00 do 13:00. 5) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2) - 5) ustawy Pzp. powinno wynikać jednoznacznie: a) gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium nastąpi w przypadku ziszczenia się chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6) Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio: 1) kopii potwierdzenia dokonania przelewu 2) potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii złożonego w Kwesturze PG dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2) - 5) ustawy Pzp. IV. ZWROT WADIUM Zamawiający dokona zwrotu wadium z zachowaniem zasad i terminów określonych w art. 46 ustawy Pzp. V. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach