Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dla Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dla Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego dla Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 30.10.00.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Przedmiot dodatkowy: CPV: 30.23.21.10-8 Nazewnictwo wg CPV: Drukarki laserowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu (dalej: CRW). Miejsce realizacji dostawy: Centrum Rekreacji Wodnej ul. Moniuszki 25, 82-300 Elbląg 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących elementów: 1) urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt. 1, 2) drukarka laserowa czarno-biała - szt. 1, 3) laminator - szt.1, 4) bindownica mechaniczna - szt. 1, 5) niszczarka - szt.1, 6) UPS 3000 kVA - kpl. 1 dla Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu przy ul. Moniuszki 25 w Elblągu. Szczegółowy opis wyżej wymienionego wyposażenia zawarty jest w WYKAZIE CEN WYPOSAŻENIA DLA CENTRUM REKREACJI WODNEJ W ELBLĄGU, którego wzór stanowi Załącznik do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej. 2) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie będące przedmiotem zamówienia zostało zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiada stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 3) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego dostaw. 4) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia w jednej z form: telefonicznej, pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej, do ich bezpłatnego usunięcia. Nie dotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w par. 7 pkt 1 ppkt c) wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) W przypadku konieczności naprawy poza miejscem dostawy zamówienia, transport zapewni Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi sprzętem w miejscu docelowym, na terenie CRW. 7) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej na 5 dni przed tym terminem. 8) Po dostarczeniu i montażu elementów wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego dostawy, a w terminie kolejnych 7 dni roboczych od dnia dostawy dokona odbioru jakościowego w formie protokołu końcowego odbioru dostawy wyposażenia spisanego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą stanowiącego podstawę do wystawienia faktur VAT. 9) Kolejność poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na protokole odbioru i fakturze musi odpowiadać pozycjom z WYKAZU CEN WYPOSAŻENIA DLA CENTRUM REKREACJI WODNEJ W ELBLĄGU, którego wzór stanowi Załącznik do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 10) Integralną część protokołu odbioru stanowić będą wymagane dokumenty - certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego wyposażenia, deklaracja zgodności z wymaganymi normami, specyfikacje techniczne w języku polskim, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. 11) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone elementy wyposażenia: a. są niezgodne z opisem zawierającym specyfikację techniczną oferowanego wyposażenia lub nie są kompletne, b. posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości dostawy wyposażenia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w WYKAZIE CEN WYPOSAŻENIA DLA CENTRUM REKREACJI WODNEJ W ELBLĄGU, którego wzór stanowi Załącznik do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ model, producenta, opis i parametry oferowanego wyposażenia. W przypadku zgodności oferowanego wyposażenia z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach