Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
- Data zamieszczenia: 2014-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
REGON: 27273516285110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu chirurgicznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/38PN/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu chirurgicznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/38PN/2014 Przedmiot zamówienia składa się z 9 pakietów: Pakiet nr 1 - Staplery, ładunki, trokary, sondy, ligasure; Pakiet nr 2 - Staplery z oprzyrządowaniem, ładunki, trokary; Pakiet nr 3 - Protezy i łaty naczyniowe; Pakiet nr 4 - Siatki przepuklinowe; Pakiet nr 5 - Klipsy naczyniowe; Pakiet nr 6 - Opaski żołądkowe; Pakiet nr 7 - Balony żołądkowe; Pakiet nr 8 - Stenty przełykowe; Pakiet nr 9 - Narzędzia endoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. UWAGA!!! 1.Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679 ze zm.). Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym bez uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie. 2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego zaoferował inne ilości sztuk,opakowań. XII.2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1)zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2)zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ, 3)dostarczą co najmniej cztery wklejki z nazwą, datą ważności i nr lot. produktu do wklejenia do dokumentacji szpitala i pacjenta, 4)zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy; 5)zaoferują termin płatności do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury, 6)podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 7)zobowiązują się podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach. 8)zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679 ze zm.) i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej, 9)dostarczą na każde żądanie dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679 ze zm.) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację Zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, 10)dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, instrukcje obsługi, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 11)w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji, wymaga się dostarczenia próbek na każde żądanie Zamawiającego 12)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy na każdym etapie wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia próbek dla zamawianego asortymentu oraz opisów w języku polskim. Jeżeli opisy sporządzone zostały w języku obcym, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 13) zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień cito: 24 godziny, 14) w normalnym trybie czas realizacji zamówienia będzie poddawany kryterium ocen zgodnie z cz. w SIWZ 15) dostawy dla zamówień cito jeżeli wypadają w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy w miejscu, do którego mają odbywać się dostawy, nastąpią do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia), a w innych przypadkach w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331610006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczenie aparatury medycznej oraz osprzętu do aparatury medycznej (znak sprawy: KCO/PN/ 55 / 2016)
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku szpitala i oddziałów szpitalnych w tym doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną obecny etap polega na zakupie diatermia z przystawką argonową do pracowni endoskopowej
Dodano: 2016-07-18 - PN/Z/1/2016
Dodano: 2016-02-05 - Zakup elektronarzędzi 2015
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa sprzętu chirurgicznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. sprawy DZP/17PN/2015
Dodano: 2015-11-19 - Dostawy akcesoriów do diatermii ERBE VIO 300 D z systemem zamykania naczyń oraz diatermii Valleylab BZP/38/382-38/15
Dodano: 2015-10-19 - DOSTAWA URZĄDZEŃ ELEKTROCHIRURGICZNYCH
Dodano: 2015-08-11 - DOSTAWA APARATU EEG DLA POTRZEB PRACOWNI EEG ODDZIAŁU NEUROLOGII PRZY ULICY BIALSKIEJ 104/118.
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa diatermii elektrochirurgicznej
Dodano: 2015-04-10 - DOSTAWA APARATU EEG DLA POTRZEB PRACOWNI EEG ODDZIAŁU NEUROLOGII PRZY ULICY BIALSKIEJ 104/118
Dodano: 2015-03-05