Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego ogłasza przetarg
- Adres: 02-007 Warszawa 60, ul. W. Oczki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 684 11 19, 684 15 87 , fax. 022 6841203
- Data zamieszczenia: 2010-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego
ul. W. Oczki 1 1
02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie
tel. 022 684 11 19, 684 15 87, fax. 022 6841203
REGON: 14161012000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego (oznaczenie sprawy:ZP-66-Log-2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego tj. kopiarek, niszczarek oraz urządzeń sortujących zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym odpowiednio w Załączniku nr 2a, 2b i 2c do SIWZ. Kod CPV - 30100000-0 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: a) Część nr 1 (CPV -30121100-4) - dostawa kopiarek w tym: - kserokopiarka formatu A3 - cyfrowa z funkcją koloru - 1 szt.; - kserokopiarka formatu A3 - cyfrowa - 4 szt.; b) Część nr 2 (CPV -30191400-8) - dostawa niszczarek w tym: - niszczarka V klasy - 15 szt.; dotyczy Części nr 1 i 2: dostawa odbędzie na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych na poziomie (- 1) na terenie Warszawy, przygotowaniem do pracy, uruchomieniem i przeszkoleniem 1 osoby z obsługi zamawianych urządzeń (maszyn biurowych) w 5 dni od dostawy - wliczona w cenę urządzeń; c) Część nr 3 (CPV -30132300-6) - dostawa urządzeń sortujących w tym: - finiszer zszywający o pojemności nie mniejszej niż 3000 arkuszy - 1 szt. - moduł broszurujący do finiszera o pojemności nie mniejszej niż 3000 arkuszy - 1 szt. - kaseta o dużej pojemności na min. 4000 arkuszy - 1 szt. dotyczy Części nr 3: dostawa odbędzie na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (wraz z wniesieniem do pomieszczenia w którym zainstalowana jest kopiarka Olivetti d-Copia 8200 na I piętrze na terenie Warszawy, montaż urządzeń do kopiarki Olivetti d-Copia 8200, przygotowaniem do pracy, uruchomieniem i przeszkoleniem 1 osoby z obsługi zamawianych urządzeń sortujących w 5 dni od dostawy - wliczona w cenę urządzeń. 3) Zamawiający wymaga aby zamawiany sprzęt biurowy były fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2010r. Sprzęt biurowy musi być dostarczony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do pracy, a także z wszelką dokumentacją i instrukcjami w języku polskim oraz musi być gotowy do użycia. 4) Na dostarczony sprzęt biurowy Wykonawca musi udzielić gwarancji, której minimalny okres wynosi 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa art. biurowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-04 - dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-03-04 - dostawę art. biurowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek wraz z wywozem i utylizacją zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa, montaż, instalacja sprzętu techniczno-biurowego dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-11-03 - dostawę artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Dodano: 2015-10-08