Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696 , fax. 22 675 18 83
- Data zamieszczenia: 2012-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
ul. Ludwika Kondratowicza 20 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4438701, 22 4438696, fax. 22 675 18 83
REGON: 01525966300115 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego na parterze i I piętrze w budynku przy ul. Św. Wincentego 87 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego na parter i I piętro budynku przy ul. Św. Wincentego 87 w Warszawie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Św. Wincentego 87. 1.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do budynku przy ul. Św. Wincentego 87 w Warszawie 1.2. Wykonawca dokona ustawienia sprzętu biurowego w wyznaczonych pokojach na parterze i I piętrze budynku jw. 1.3.Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia. 1.3. Oferowane wyposażenie biurowe winno być produktem oryginalnym, fabrycznie nowym, w oryginalnym opakowaniu, dostarczonym bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego dystrybutora. 1.4. Okres gwarancji na sprzęt biurowy zgodny z kartami gwarancyjnymi poszczególnego artykułu ale nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania protokółu odbioru. (warunki gwarancji na wyposażenie biurowe opisane we wzorze umowy § 5 - załącznik nr 5 do SIWZ) CPV: 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32550000-3 Sprzęt telefoniczny 30121300-6 Kserokopiarki 30191400-8 Niszczarki 32321200-1 Sprzęt audiowizualny . 2. Wymagane parametry sprzętu biurowego określono w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej - załącznik Nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na trzy części
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa projektorów multimedialnych wraz z instalacją i konfiguracją. Znak sprawy: AEZ/S-071/2016
Dodano: 2016-04-22 - Sukcesywne dostawy projektorów multimedialnych, w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-040/2016
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego dla Sali muzycznej - drugie postępowanie
Dodano: 2016-02-01 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2016-01-12 - Sukcesywne dostawy projektorów multimedialnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych, w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-181/2015
Dodano: 2015-12-10 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa panelu wizualizacji obrazów wielkoformatowych
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2015-11-17