Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 225 694 415
- Data zamieszczenia: 2020-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Podleśna 61
01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 225 694 415
REGON: 80507000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia – cz. 2 (drukarki)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kontrakt OVFMP 4A.4.3b obejmuje poniższy zakres prac: Dostawa sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia – cz. 2 (drukarki). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest Sekcji VII Dokumentu Przetargowego. Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone według procedur międzynarodowego przetargu konkurencyjnego (ICB) określonych w „Instrukcji Banku Światowego: Zamówienia towarów, robót i usług nie konsultingowych w ramach pożyczek IBRD oraz kredytów i dotacji IDA realizowane przez Pożyczkobiorców Banku Światowego ze stycznia 2011 r., zmienione w lipcu 2014 r, („Instrukcja Banku Światowego dotycząca zamówień”) i jest ono otwarte dla wszystkich kwalifikujących się oferentów, zgodnie z ich definicją w Instrukcji Banku Światowego dotyczącej zamówień. Ponadto prosimy zapoznać się z punktami 1.6 i 1.7, które przedstawiają politykę Banku Światowego dotyczącą konfliktu interesów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Przetargowej, która zostanie udostępniona w języku angielskim i języku polskim po złożeniu wniosku w formie elektronicznej lub formie papierowej. Zainteresowani kwalifikujący się oferenci mogą otrzymać komplet dokumentów przetargowych w języku angielskim i polskim, w tym: — całość dokumentacji w formie elektronicznej w formacie PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez oferenta w wniosku; — całość dokumentacji w formie papierowej zostanie przesłana niezwłocznie po otrzymaniu wniosku na adres pocztowy wskazany przez oferenta we wniosku za pomocą przesyłki kurierskiej, Po złożeniu wniosku w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: BSprzetargi@IMGW.pl lub w formie papierowej na adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy (z dopiskiem OVFMP 4A.4.3b – BANK ŚWIATOWY) Do rąk Pani Małgorzaty Kozak-Dymarskiej ul. Podleśna 61 01-673 Warszawa, Polska Telefon: +48 22 56 94 263 Numer faksu: +48 22 834 18 01 Strona: www.imgw.pl Wraz z kopią papierową lub z dokumentacją tylko w wersji elektronicznej zostanie również przekazana edytowalna wersja sekcji IV – formularze ofertowe (w formacie Word doc). W przypadku rozbieżności obowiązuje wersja papierowa. Komplet dokumentów przetargowych w wersji papierowej będzie przesłany przesyłką kurierską. Oferenci poniosą również koszt przesyłki kurierskiej (za pobraniem) na wskazany adres. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Do wszystkich ofert musi być dołączona Gwarancja Przetargowa. Kwota zabezpieczenia oferty wynosi: 40’000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowe informacje znajdują się w Dokumencie Przetargowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2024-04-19 - Zakup kolorowych wysokonakładowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-13 - Zakup kolorowych wysokonakładowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-11-16 - „Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa do siedziby Zamawiającego zestawu do wydruków 3D w technologii SLS – 1 kpl.
Dodano: 2023-08-22 - Zakup urządzeń drukujących i skanujących
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa drukarek do nanoszenia trwałych nadruków na szkiełka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW
Dodano: 2021-03-05 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2021-01-15 - ZP/CZD/0198/20 DOSTAWA LICENCJI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO, CZYTNIKÓW KODÓW, DRUKAREK – 9 pakietów w ramach projektu Centrum Wsparcia Pediatrycznego Badań Klinicznych (CWpediBK)
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa drukarek do nanoszenia trwałych nadruków na szkiełka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW
Dodano: 2020-12-11