Przetargi.pl
Dostawa sprzętu biurowego

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i instalacja sprzętu biurowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, wymienionego i opisanego w siwz. 1. Określone w SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, zgodnie z zakresami. Przez przedmiot równoważny przedmiotowi zamówienia rozumie się urządzenia spełniające te same funkcje i posiadające te same parametry, jak opisany w poszczególnych zakresach. 2. Na etapie zawarcia umowy lub realizacji umowy, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub ofercie wykonawcy został wycofany z produkcji, zastępuje się go produktem o parametrach technicznych/funkcjonalnych nie gorszych niż określone w SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem własnym do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach oraz przy ul. Reymonta 24 w Katowicach, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Wykonawca wniesie przedmiot zamówienia na wskazane piętro oraz zainstaluje i uruchomi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 4. Dostawa, instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 5. W zakresie V, VI, VII, IX przedmiot umowy obejmuje ponadto przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu biurowego. Wykonawca przeprowadzi godzinne szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla osób wskazanych przez Zamawiającego (2 osoby odrębnie dla każdego urządzenia i faksu), w miejscu zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia. Warunki wspólne dla wszystkich zakresów dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia: 1. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz z wszystkimi podzespołami. 2. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy pisemną gwarancję odrębnie dla każdego urządzenia zgodnie z złożoną ofertą. 3. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 4. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w czasie demontażu transportu, naprawy oraz ponownego montażu. 5. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca dnia roboczego, następującego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie awarii oraz usunięcia awarii w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. 6. W szczególnych wypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może uleć przedłużeniu i wynosić maksymalnie 5 tygodni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze równoważne naprawianemu urządzeniu. 7. W przypadku ponownego wystąpienia awarii przedmiotu zamówienia, po wykonaniu trzech napraw przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni w terminie 14 dni od daty zgłoszenia kolejnej awarii wadliwy przedmiot zamówienia na równoważny, fabrycznie nowy o funkcjonalności i parametrach nie gorszych niż urządzenia opisanego w SIWZ. 8. Pod pojęciem sprzęt biurowy równoważny rozumie się sprzęt biurowy posiadający funkcje i parametry nie gorsze niż określone w SIWZ oraz złożonej ofercie. 9. Przy świadczeniu usług serwisowych w okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie wykorzystywał wyłącznie oryginalne części, to znaczy wyprodukowane bądź certyfikowane przez producenta urządzenia objętego przedmiotem zamówienia. 10. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 11. Wykonawca dołączy do każdego dostarczonego przedmiotu zamówienia karty techniczne a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne/funkcjonalne urządzenia. 12. Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne, karty techniczne (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne/funkcjonalne urządzenia), gwarancje powinny być dostarczone w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301910004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach