Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
- Data zamieszczenia: 2011-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego (urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarek) - fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Parametry techniczne/funkcjonalne urządzeń oferowanych Zamawiającemu muszą spełniać co najmniej te same funkcje i posiadać co najmniej te same parametry jak podane w siwz. 2. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia, określony w SIWZ lub ofercie Wykonawcy został wycofany z produkcji, zastępuje się go produktem o parametrach lepszych (to jest nie gorszych niż w SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, transportem własnym, do siedziby Zamawiającego, do wskazanych przez niego pomieszczeń w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach, oraz zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. 4. Dostawa, instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym, zwanym dalej protokołem. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron i będzie zawierał co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania, potwierdzenie przeprowadzenia szkolenia w zakresie I. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 5. Wykonawca przeprowadzi godzinne szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych dla 4 osób wskazanych przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. 6. Wykonawca dołączy karty techniczne dla każdego dostarczonego urządzenia, a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia. 7. Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne, karty techniczne, (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia), gwarancje powinny być dostarczone w języku polskim. 8. Warunki wspólne dla zakresów dotyczące serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia: 1) Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi podzespołami. 2) Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję dla każdego urządzenia zgodnie z złożoną ofertą. 3) Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 4) W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w czasie demontażu, transportu naprawy oraz ponownego montażu. 5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca dnia roboczego następującego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie awarii oraz usunięcia awarii w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. 6) W szczególnych wypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 5 tygodni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze równoważne naprawianemu urządzeniu. 7) W przypadku ponownego wystąpienia awarii przedmiotu zamówienia, po wykonaniu trzech napraw, Wykonawca wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na równoważny, fabrycznie nowy o funkcjonalności i parametrach nie gorszych niż urządzenia opisanego w SIWZ. 8) Pod pojęciem sprzęt biurowy równoważny rozumie się sprzęt biurowy posiadający funkcje i parametry nie gorsze niż określone w siwz oraz złożonej ofercie. 9) Przy świadczeniu usług serwisowych w okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie wykorzystywał wyłącznie części oryginalne, to znaczy wyprodukowane bądź certyfikowane przez producenta urządzenia objętego przedmiotem zamówienia. 10) Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego. Numer postępowania: MŚ-ZP-WW-333-19/16
Dodano: 2016-07-22 - Dzierżawa kserokopiarek dla potrzeb jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - RZP/PN/5/16
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa czterech kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej.
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do GDDKiA Oddział w Katowicach
Dodano: 2015-11-16 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, kolorowej drukarki laserowej, zewnętrznego dysku twardego oraz pamięci USB.
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa kserokopiarki laserowej monochromatycznej - znak sprawy DZP.381.108.2014.DW
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa i uruchomienie sprzętu biurowego
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2014-06-10 - Dzierżawa kserokopiarek dla potrzeb jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa fabrycznie nowego 1 kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego wraz z częściami i materiałami eksploatacyjnymi dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2013-11-28