Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2014-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu audiowizualnego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/07-2014/DOP-a) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie obejmująca: Część 1: dostawa kamery cyfrowej, Część 2: dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego - 2 szt., Część 3: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, Część 4: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, Część 5: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, Część 6: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2013r. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Szczegółowe warunki gwarancji zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis: Wykonawca zapewni w ramach zaoferowanej kwoty serwis na czas trwania gwarancji. Czas reakcji serwisu przy zgłoszeniu usterki faksem lub drogą elektroniczną: do godziny 10:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w tym samym dniu, do godziny 15:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w dniu następnym do godziny 11:00, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu; w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz dzierżawa 10 drukarek wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-09-11 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-06-03 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisowa systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisową systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa drukarki dla Powiatu Ryckiego w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa pierwszego wyposażenia na drogowe przejście graniczne w Dołhobyczowie -sprzęt biurowy
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa skanerów i niszczarek - numer Zp/pn/85/2014
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-11-20