41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 08521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
- Data zamieszczenia: 2017-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Brygady Pościgowej 5
08521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
REGON: 6145692000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu audiowizualnego, fotograficznego i biurowego – Nr 26/17/N. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, fotograficznego i biurowego dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Dotyczy WSZYSTKICH sześciu grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Wymaganiach dotyczących kodu kreskowego oraz w ogólnych warunkach umowy – załącznik nr 4. 2. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia znajdujący się w formularzu ofertowym został opracowany na podstawie uzgodnionych wymagań eksploatacyjno-technicznych zatwierdzonych przez Gestora – Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej – z up. ppłk Janusz Pajszczyk. 3.UWAGA! Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych, w związku z tym cena jednostkowa brutto poszczególnych pozycji z formularza ofertowego w grupach I – VI nie może przekraczać 3 500,00 zł. Oferta Wykonawcy który zaoferuje cenę jednostkową brutto powyżej wskazanej wyżej wartości zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 niezależnych grup (części zamówienia): 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen asortyment pierwszej i/lub drugiej i/lub trzeciej i/lub czwartej i/lub piątej i/lub szóstej grupy zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości grup na jakie wykonawca może złożyć ofertę. 6.Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury na poszczególne grupy (części) zamówienia. 7.Po podpisaniu umowy – w ciągu najpóźniej 7 dni roboczych (przed realizacją umowy, dostarczeniem sprzętu) Wykonawca zobowiązany jest przekazać do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia wypełnione karty wyrobów, na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel). 8.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym w Tabeli nr 1a. Zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym termin realizacji dostawy - nie może być krótszy niż 8 dni roboczych i nie może przekroczyć 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 9. Dostawa winna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego w kontaktach roboczych (telefonicznie lub faksem na numer: tel. 81 26151 95 72, faks 81 26151 95 29) minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 10. Dostarczony sprzęt audiowizualny, fotograficzny i biurowy powinien być fabrycznie nowy i oryginalny, pełnowartościowy, nie może posiadać śladów uszkodzenia ani wcześniejszego używania. Dostarczony sprzęt audiowizualny, fotograficzny i biurowy musi być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 1 do umowy (formularzu ofertowym). 11. Wraz z dostarczonym sprzętem audiowizualnym, fotograficznym i biurowym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi sprzętu sporządzoną w języku polskim. 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. magazynu Sekcji Wychowawczej 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5 na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonego sprzętu przez Zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi Wykonawca. 13. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu zostanie dokonany w miejscu jego dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonego sprzętu zostanie sporządzony protokół odbioru bez zastrzeżeń, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 14. W przypadku realizacji dostawy za pośrednictwem wybranego przewoźnika, zamawiający wymaga obecności przedstawiciela Wykonawcy przy dostawie. PODWYKONAWSTWO 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). 16. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy. 17. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. 18. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorach umowy dla poszczególnych części. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia dla którejkolwiek z części, zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) – wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i funkcjonalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32320000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ - pkt I, pkt V). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ - pkt II, pkt VI). 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (niebędących podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ - pkt III). Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 6. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.4lblsz.wp.mil.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, dotyczącej między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje zamawiającemu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy: 6.1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy). 7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i składać się w szczególności z: 7.1. wypełnionego formularza ofertowego sporządzonego na wzorze stanowiącym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; wraz z formularzem ofertowym Wykonawca złoży także: 7.2. oświadczenie - w formie pisemnej (oryginał) pod rygorem nieważności (zgodnie z wzorem stanowiącym Załączniki Nr 2 do SIWZ); 7.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (nie dotyczy); 7.5. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego); 7.6. Inne dokumenty wymagane przez obowiązujące przepisy. 8. Po podpisaniu umowy – w ciągu najpóźniej 7 dni roboczych (przed realizacją umowy, dostarczeniem sprzętu) Wykonawca zobowiązany jest przekazać do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia wypełnione karty wyrobów, na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel). 9. Wraz z dostarczonym sprzętem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi sprzętu sporządzoną w języku polskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osób z niepełnosprawnością
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa sprzętu audiowizualnego oraz drukującego
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa sprzętu audiowizualnego oraz drukującego
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-05-20 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-04-01 - Zakup sprzętu RTV
Dodano: 2019-05-24 - Zakup sprzętu audiowizualnego i oprogramowania
Dodano: 2017-10-31 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia, sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych z zakresu informatyki i multimediów do realizacji projektu pt.: „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na dwie części
Dodano: 2017-07-24