Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/19-09/NA) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 - dostawa zestawu projekcyjnego dla jednostki nr 500-07-09 UMCS w Lublinie Część nr 2 - dostawa i instalacja projektora dla jednostki nr 476-07-09 UMCS w Lublinie Część nr 3 - dostawa aparatu fotograficznego dla jednostki nr 494-07-09 UMCS w Lublinie Część nr 4 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek nr 327-05-09, 315-05-09 UMCS w Lublinie Część nr 5 - dostawa kserografu dla jednostki nr 336-05-09 UMCS w Lublinie Część nr 6 - dostawa projektorów multimedialnych dla jednostek nr 409-06-09, 411-06-09 UMCS w Lublinie Część nr 7 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 393-06-09 UMCS w Lublinie Część nr 8 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostek nr 394-06-09 UMCS w Lublinie Część nr 9 - dostawa kopiarki dla jednostki nr 407-06-09 UMCS w Lublinie Część nr 10 - dostawa projektora dla jednostki nr 415-06-09 UMCS w Lublinie Część nr 11 - wyposażenie atelier fotograficznego dla jednostki nr 413-06-09 UMCS w Lublinie Część nr 12 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 326-05-09 UMCS w Lublinie Część nr 13 - dostawa tabletu PC dla jednostki nr 452-07-09 UMCS w Lublinie Część nr 14 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 444-07-09 UMCS w Lublinie Część nr 15 - dostawa projektorów dla jednostki nr 520-07-09 UMCS w Lublinie Część nr 16 - dostawa zestawów projekcyjnych dla jednostki nr 548-08-09 UMCS w Lublinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia - należy w tym celu wypełnić kolumny -Opis oferowanego towaru - podzespołu w tabelach podanych w Załączniku nr 1. 4) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4. 5) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6a) Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu audiowizualnego - Zp/pn/61/2015
Dodano: 2015-08-11 - dostawa sprzętu audiowizualnego Zp/pn/56/2015
Dodano: 2015-06-10 - Dostawa telewizorów i sprzętu audiowizualnego -Zp/pn/45/2015
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa sprzętu audiowizualnego - Zp/pn/42/2015
Dodano: 2015-05-11 - Dostawę sprzętu audiowizualnego - Zp/pn/38/2015
Dodano: 2015-04-28 - Dostawa sprzętu elektronicznego i audiowizualnego z akcesoriami - numer Zp/pn/33/2014
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa sprzętu audiowizualnego dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 55/13/N
Dodano: 2013-10-29 - Dostawę sprzętu informatycznego - ZSZ1/POKL/7/2013
Dodano: 2013-09-02 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego: sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego oraz oprogramowania komputerowego do projektu pt.:Zdobądź doświadczenie zawodowe, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Dodano: 2013-07-05 - Dostawa trzech kamer dużej szybkości wraz z komputerem-jednostką rejestratora sekwencji wideo z szybkich kamer oraz osprzętem i oprogramowaniem (oznaczenie sprawy: PN/24-2013/DOP-a)
Dodano: 2013-07-03