Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu audio-wizualnego; IZP-3410/16/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie systemu (sprzętu) audio-wizualnego na aulę oraz 2 sale konferencyjne do kompleksu sportowo - dydaktycznego SOLPARK w Kleszczowie przy ul. Sportowej 8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386521001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmujące swym zakresem realizację polegającą na dostawie, montażu, instalacji i uruchomieniu systemu (sprzętu) audio - wizualnego - o wartości minimum 300.000,00zł brutto każde. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych oświadczeń i dokumentów: Wymagane oświadczenia: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 6. oferowany system (sprzęt) spełnia wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności, że został wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatę techniczną. Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej może w treści oświadczenia powołać się na dokumenty równoważne wystawione w danym kraju członkowskim. Wymagane dokumenty: I. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 7.I.1 z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg wzoru załącznika - wykaz zrealizowanych dostaw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa projektorów oraz tablic multimedialnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu RTV - AGD, projekcyjnego, fotograficznego, biurowego dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu RTV - AGD, projekcyjnego, fotograficznego, filmowego dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu projekcyjnego, kserograficznego i biurowego dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 16/CG/2016)
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 4/CG/2016)
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 104/CG/2015)
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 100/CG/2015)
Dodano: 2015-11-04 - Multimedialna Mała Scena Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi
Dodano: 2015-06-02 - Dostawa sprzętu projekcyjnego, fotograficznego, audio-video, i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 1/CG/2015)
Dodano: 2015-01-13