Przetargi.pl
dostawa sprzętu astronomicznego dla Obserwatorium Astronomicznego na Lubomirze w Gminie Wiśniowa w ramach Projektu KARPACKIE NIEBO

Urząd Gminy w Wiśniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-412 Wiśniowa, Wiśniowa 441
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2714552 w. 38 , fax. (012) 271 45 50
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wiśniowej
    Wiśniowa 441 441
    32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie
    tel. 012 2714552 w. 38, fax. (012) 271 45 50
    REGON: 00055079800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu astronomicznego dla Obserwatorium Astronomicznego na Lubomirze w Gminie Wiśniowa w ramach Projektu KARPACKIE NIEBO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu astronomicznego dla Obserwatorium Astronomicznego na Lubomirze w Gminie Wiśniowa w ramach Projektu KARPACKIE NIEBO - rozwój produktów turystycznych związanych z astronomią na terenie polsko -słowackiego pogranicza, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013, zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe poprzez wskazanie nazw produktów (sprzętu) należy przez to rozumieć możliwość zastosowania materiałów , tzn. o porównywalnych parametrach techniczno - jakościowych, czyli nie gorszych (zgodnie z art. 29 ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych -tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14 grudnia 2009 roku do godz. 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1165 z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działaności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonaia zmówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych poodmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonania przedmiotowej dostawy w Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ, a także załączyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest załączenie następujących dokumentów: 2). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla spełnienia tego warunku wymagane jest by Wykonawca udokumentował posiadanie środków w wysokości 50% wartości własnej oferty brutto. Na spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 3). wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć dokumenty, od co najmniej jednego zamawiającego, któremu dostarczono sprzęt astronomiczny (zał. Nr 4), Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu winien on złożyć dokument równoważne, odpowiadające polskim dokumentom zgodnie z § 2 i § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami). W przypadku złożenia oferty przez uczestników konsorcjum, musi ona spełniać następujące wymagania: a). każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b). oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcjum), c). wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania lidera konsorcjum, d). warunki udziału konsorcjum w postępowaniu przetargowym określone w art. 21 ust 1 pkt 2, 3 muszą być spełnione łącznie przez wykonawców występujących w konsorcjum. e). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. f). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na -wykonawcę- w miejscu np.: -nazwa i adres wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-wisniowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach