Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU ARTROSKOPOWEGO

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358236 , fax. (0-44) 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
    ul. Czapliniecka 123 123
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208
    REGON: 00030650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU ARTROSKOPOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu artroskopowego, na który składają się: kamera HD, sterownik kamery HD, artroskop, optyka, monitor medyczny LCD, spełniającego wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych, dla potrzeb Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie.2. Opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów i konfiguracji określa Załączniknr 4 do SIWZ - Parametry techniczno-funkcjonalne. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest potwierdzić na załączonym wzorze druku, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:1. opis techniczny wraz ze zdjęciem oferowanego sprzętu /np. folder, prospekt itp./, a także wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną druk według Załącznika nr 4 do SIWZ - Parametry techniczno-funkcjonalne;2. dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby spełniają wymogi ustawy o wyrobach medycznych, zgodniez klasyfikacją:- Certyfikat CE lub Deklarację zgodnościoraz-zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, jeżeli dotyczy oferowanych wyrobów zgodnie z obowiązującymi przepisami (jeśli nie dotyczy należy załączyć do oferty stosowne oświadczenie).Wykonawca zaznacza na załączonych dokumentach, których Pakietów one dotyczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami/, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ.. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych2. Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia / nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą wymagane procedurą druki, formularze oraz inne dodatkowe dokumenty wynikające z zapisów SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,- wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowaniao udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) o łącznej wartości tych zamówień nie mniejszej niż całkowita wartość brutto wynikająca ze złożonej oferty przetargowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: opinie, referencje);4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1. Druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/;2. Formularz asortymentowo-cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/;3. Parametry techniczno-funkcjonalne - Załącznik nr 4 do SIWZ4. pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobomnie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1., a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanychw toku postępowania.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach