Przetargi.pl
Dostawa sprzętu anestezjologicznego. Znak sprawy 112 2009

Instytut Kardiologii ogłasza przetarg

  • Adres: 04-628 Warszawa, ul. Alpejska 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8120440 , fax. 022 8126732
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
    ul. Alpejska 42 42
    04-628 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8120440, fax. 022 8126732
    REGON: 00083758300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu anestezjologicznego. Znak sprawy 112 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu anestezjologicznego: Część nr 1. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń pojedyncze;6-7F;15-20 cm - 800 szt; Część nr 2. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń podwójne;6-7F;15-20 cm -600 szt; Część nr 3. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń potrójne;6-7F;15-20 cm - 2000 szt; Część nr 4. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń ,do długotrwałego stosowania, wykonane z materiału antymikrobiologicznego uwalniającego jony srebra wbudowane w ścianę cewnika;7F;podwójne - 75 szt; Część nr 5. Cewniki do kaniulacji dużych naczyń ,do długotrwałego stosowania ,wykonane z materiału antymikrobiologicznego uwalniającego - 150 szt; Część nr 6. Zestawy do pomiaru rzutu serca i saturacji w żyle głównej: a) Czujniki do pomiaru rzutu minutowego serca współpracujące z monitorem VIGILEO - 15 szt; b) Wkłucia centralne z pomiarem saturacji współpracujące z monitorem VIGILEO - 5 szt; Część nr 7. Zestawy do pomiaru ciśnień z przetwornikiem jednorazowego użytku; kompatybilne z posiadanymi przez I.K. monitorami a) pojedyncze -2500 szt; b) podwójne - 2000 szt; c) podwójne o przedłużonych drenikach - 150 szt; Część nr 8. a) Cewniki Swan-Ganz thermodilucyjne 6-7F - 1200 szt; b) Zestawy wprowadzające 7-8F - 1300 szt; Część nr 9. a) Cewniki Swan-Ganz 7.5F do ciągłego pomiaru CCO - 30 szt; b) Cewniki Swan-Ganz 7.5F do ciągłego pomiaru CCO;CSvO2 - 5 szt; c) Cewniki Swan-Ganz 7.5F do ciągłego pomiaru CCO;CSvO2;CEDV - 5 szt; d) Zestawy wprowadzające 8-8,5F do cew.S.G. - 40 szt; Część nr 10. Rurki intubacyjne do znieczuleń - 3300 szt; Część nr 11. Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji - 150 szt; Część nr 12. Rurki intubacyjne dooskrzelowe prawe - 15 szt; Część nr 13. Rurki intubacyjne dooskrzelowe lewe - 5 szt; Część nr 14. Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji z ultra cienkim mankietem oraz możliwością odsysania wydzieliny - 20 szt; Część nr 15. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym - 200 szt; Część nr 16. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu - 20 szt; Część nr 17. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z regulowanym położeniem kołnierza - 20 szt; Część nr 18. Rurki tracheostomijne foniatryczne - 2 szt; Część nr 19. Podkładki gąbkowe pod rurki tracheostomijne sterylne - 250 szt; Część nr 20. Zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Grieggsa - 1 szt; Część nr 21. Zestaw uzupełniający do przezskórnej tracheostomii metodą Griegsa - 30 szt; Część nr 22. Zestaw do tracheostomii przezskórnej metodą Seldingera - 10 szt; Część nr 23. Zestawy do szybkiej bezpiecznej komikotomii - 15 szt; Część nr 24. Cewniki do odsysania w systemie zamkniętym do rurek tracheostomijnych i Intubacyjnych - 50 szt; Część nr 25. Prowadnice do trudnych intubacji do ukształtowania - 30 szt; Część nr 26. Prowadnice do trudnych intubacji z możliwością podawania tlenu - 10 szt; Część nr 27. Jednorazowe maski krtaniowe - 20 szt; Część nr 28. a) System CPAP z maską - 20 szt; b) Lejce do masek CPAP - 15 szt; Część nr 29. Kaski do nieinwazyjnej wentylacji pacjenta - 25 szt;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali/realizują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw oddzielnie dla każdej części, których wartość nie może być niższa niż określona przez Zamawiającego a która wynosi odpowiednio: (Nr części. Wartość dostaw brutto PLN) Część nr 1. 18500,00 PLN; Część nr 2. 17500,00 PLN; Część nr 3. 72000,00 PLN; Część nr 4. 6000,00 PLN; Część nr 5. 11000,00 PLN; Część nr 6. 11000,00 PLN; Część nr 7. 196500,00 PLN; Część nr 8. 150500,00 PLN; Część nr 9. 26000,00 PLN; Część nr 10. 7500,00 PLN; Część nr 11. 500,00 PLN; Część nr 12. 2000,00 PLN; Część nr 13. 600,00 PLN; Część nr 14. 2000,00 PLN; Część nr 15. 5000,00 PLN; Część nr 16. 1000,00 PLN; Część nr 17. 1000,00 PLN; Część nr 18. 200,00 PLN; Część nr 19. 2500,00 PLN; Część nr 20. 700,00 PLN; Część nr 21. 13000,00 PLN; Część nr 22. 1300,00 PLN; Część nr 23. 5000,00 PLN; Część nr 24. 2500,00 PLN; Część nr 25. 1700,00 PLN; Część nr 26. 600,00 PLN; Część nr 27. 1300,00 PLN; Część nr 28. 1200,00 PLN; Część nr 29. 13000,00 PLN; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych wymaganych przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: ?wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz załącza dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, co najmniej jedna udokumentowana dostawa w zakresie części na którą jest składana oferta o wartości określonej w rozdziale VII. pkt 1 ppkt 2) SIWZ dla poszczególnych części. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 3. 5.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 4a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach