Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU AGD, RTV, INFORMATYCZNEGO, AUDIO ORAZ FOTO, BATERII I AKUMULATORÓW NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU AGD, RTV, INFORMATYCZNEGO, AUDIO ORAZ FOTO, BATERII I AKUMULATORÓW NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: baterii, akumulatorów i akumulatorków (zadanie nr 1), akcesoriów czyszczących i kabli do sprzętu RTV oraz informatycznego (zadanie nr 2) i sprzętu RTV, AUDIO, FOTO, AGD (zadanie nr 3) w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 a, b, c do SIWZ – zestawienie cenowe (do pobrania jako oddzielny plik). Zestawienie cenowe stanowi jednocześnie zestawienie asortymentowe (opis przedmiotu zamówienia). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. I. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY: a) Wymagany termin realizacji dostawy – według zasad ustalonych w umowie – w terminie wskazanym w ofercie (kryterium oceny ofert), maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą). b) Wszystkie materiały - wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych (kart wyrobu). Wymagany termin realizacji dostaw artykułów - według zasad ustalonych w umowie z dostawą do magazynów (według wykazu Odbiorców / adresatów). c) Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. d) Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. e) Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje (gwarancja min. 12 miesięcy, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej) producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności - zgodnie z – „Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.” Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu 24 WOG lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z zestawienia cenowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. f) Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. g) Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7:30 ÷ 13:00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem według wykazu odbiorców na min. 48 godz. przed dostawą towaru. Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego (np.: poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. h) W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem d) - Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika. i) W sprawie wjazdu na teren danej jednostki lub instytucji wojskowej proszę o wcześniejsze ustalenia z osobami podanymi do kontaktów – jak punkt powyżej – podać markę i nr rejestracyjny pojazdu oraz Imię i Nazwisko Kierowcy/ów. j) Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (z uwzględnieniem podziału na poszczególne służby i sekcje), zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24 WOG) na dokumencie typu WZ (wystawiony w 3 – egzemplarzach). Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału – wyrobu. k) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 a, b, c do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. l) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe. m) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. n) Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. II. UWAGI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE DOSTAWY: Miejsce dostaw, zadanie nr 1: SEKCJA WYCHOWAWCZA ul. Nowowiejska 20,Giżycko, magazynier- p. E. Gumkowska, tel.727 013 341 SEKCJA ZABEZPIECZENIA SZKOLENIA ul. Nowowiejska 20,Giżycko, magazynier- p. Marek JARY, tel.727 013 343 SŁUŻBA SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI ul. Nowowiejska 20, Giżycko magazynier pan Mirosław POLICHA, tel: 727 014 266 SŁUŻBA INŻ. – SAP. i TiRW ul. Wojska Polskiego 33, 12-250 Orzysz Kierownik magazynu p. Stanisław ŚMIAROWSKI tel. kom. 727 040 540 SŁUŻBA OPBMR ul. Wojska Polskiego 33, 12-250 Orzysz, Kierownik Magazynier p. Grzegorz WYLĘGŁY tel. kom. 609 492 534 JW. 2568 - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W WĘGORZEWIE 11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16 Kierownik SOI – Izabela WITKOWSKA tel. 261-337-259, kom. 721 801 394, fax. 261 337 263 Magazynier p. Zbigniew SZYŁEJKO tel. 261 337 213 kom. 727 040 561 JW. 4808 - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W GOŁDAPI 19-500 Gołdap, ul. Wolności 8 Kierownik SOI – Marek PODSIAD tel. 261-336-476, kom. 667 672 543, fax. 261 336 551 Magazynier p. Piotr OSTROWSKI tel. 261 336 245 , kom 727 013 602 JW. 2098 - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W BEMOWIE PISKIM 12-208 Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego 1 Kierownik SOI – Jerzy GONTOWSKI tel. 261 335 220, kom. 663 489 292, fax. 261 335 230 Magazynier: p. Ewa WNĘK, tel. 727 040 532 JW. 1747 - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W SUWAŁKACH 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21 Kierownik SOI – Leszek LEMIESZ tel. 261 347 466, kom. 723 663 308, fax. 261 347 528 Magazynier: p. Krzysztof CZAKIS tel. 727 040 544 24 WOG - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W GIŻYCKU 11-501 Giżycko, ul. Nowowiejska 20 Kierownik SOI – Józef MATYSZCZYK kom. 723 663 258 Magazynier: p. Aleksander STASIEWICZ tel. 727 013 508 WOSZK - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W GIŻYCKO REJON MRĄGOWO PÓŁWYSEP CZTERECH WIATRÓW 1 11-701 Mrągowo Kierownik SOI – Józef MATYSZCZYK kom. 723 663 258 Magazynier p. Marian ZDANOWSKI kom. 506 596 192 SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI ul . Wojska Polskiego, Orzysz pan Józef DUCKI – tel. 261 331 810 Miejsce dostaw, zadanie nr 2: SEKCJA WYCHOWAWCZA ul. Nowowiejska 20,Giżycko, magazynier- p. E. Gumkowska, tel.727 013 341 SŁUŻBA SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI ul. Nowowiejska 20, Giżycko magazynier pan Mirosław POLICHA, tel: 727 014 266 Miejsce dostaw, zadanie nr 3: SEKCJA WYCHOWAWCZA ul. Nowowiejska 20,Giżycko, magazynier- p. E. Gumkowska, tel.727 013 341 MAGAZYN MUNDUROWY 24 WOG ul. Nowowiejska 20, Giżycko Grażyna Puciłowska nr tel. 261 335 119, Teresa Kosteniewicz nr tel. 261 335 702 MAGAZYN SŁUŻBY CZOŁGOWO – SAMOCHODOWEJ 24 WOG ul. Nowowiejska 20, Giżycko Zbigniew SKAMROT nr tel. 727 013 410. III. Inne obowiązki Wykonawcy: a. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. b. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1: wadium nie jest wymagane; b) Zadanie nr 2: wadium nie jest wymagane; c) Zadanie nr 3: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące, pięćset złotych, zero groszy). Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium na zadanie nr 3 w post. nr 39/2018 na rzecz 24 WOG.”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 7.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się szczególnych wymagań w ramach tego warunku; Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); Zestawienie cenowe – załącznik nr 3 a, b, c do SIWZ; Dowód wniesienia wadium – dotyczy zadania nr 3, Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach