Przetargi.pl
Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do UDT, ZP-DA-84/19

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
    REGON: 17196300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do UDT, ZP-DA-84/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - odpowiednio dla części. 2. Dostarczany przedmiot zamówienia zwany dalej sprzętem lub towarem opisany w niniejszej SIWZ musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji, być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz musi spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz być dopuszczony do obrotu na terenie UE oraz spełniać aktualne warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formularzu cenowym „Nazwy handlowej oferowanego towaru nadanego przez producenta (symbol/model)” oraz „Nazwy producenta oferowanego towaru”. Z powyższego musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje. 4. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące zamawianego sprzętu. Przywołane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów, modele, nazwy własne, marki, znaki towarowe itp. są doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych opisanym. 5. Pod pojęciem towar równoważny Zamawiający rozumie towar ekwiwalentny z towarem zamawianym, tzn. że towar równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości technicznych sprzętu oraz jakości, jest o parametrach takich samych, bądź lepszych w stosunku do sprzętu zamawianego. Towar równoważny to taki, który w porównaniu z towarem oryginalnym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą, bądź lepszą jakością, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same lub ekwiwalentne funkcje. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych, pod warunkiem zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzują się towary wskazane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 6. Dodatkowo, w przypadku oferowania produktów równoważnych lub produktów, dla których producent nie nadał symbolu lub kodu, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu przedmiotu zamówienia potwierdzającego zgodność parametrów oferowanego asortymentu (np. kopie kart katalogowych produktu zawierające: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego produktu oraz parametry techniczne i funkcjonalne). 7. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu sprzętu oferowanego potwierdzającego zgodność jego parametrów ze sprzętem opisanym w Opisie Przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części) (tj. załączenia do oferty np. kart katalogowych sprzętu zawierających: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego sprzętu oraz jego podstawowe parametry techniczne i funkcjonalne). 8. Autentyczność dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania opisów z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 9 do umowy – wymaga się przedstawienia opisów i kart katalogowych faktycznie oferowanych towarów w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania Zamawiającego. 9. Każdy dokument zawierający opis towaru równoważnego powinien być oznaczony numerem zgodnym z pozycją w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla części). 10. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Podwykonawstwo: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm (nazw) tych Podwykonawców jeśli są znane). Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 12. Miejsce wykonywania zamówienia: jednostki UDT zlokalizowane na terenie Polski – zgodnie z rozdzielnikiem adresowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (odpowiednio dla części).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości łącznie dla wszystkich części 4.300,00 zł lub odpowiednio dla każdej części: 1 część - 3.500,00 zł; 2 część - 800,00zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 - Bank Gospodarstwa Krajowego – Swift BGK: GOSKPLPW zaznaczając w tytule przelewu: Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do UDT, nr ZP-DA-84/19 część …. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego a oryginał umieścił w oddzielnej kopercie i złożył wraz z ofertą. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa także INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: wypełniony odpowiednio dla części formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla części); (jeżeli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla części).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach