Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02147 Warszawa, ul. Wieżowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 574 62 44 , fax. 22 574 63 59
- Data zamieszczenia: 2017-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8
02147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 574 62 44, fax. 22 574 63 59
REGON: 14088677100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu AGD I RTV dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu AGD i RTV dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Jako dostawę należy rozumieć zakup, transport, wniesienie do pomieszczeń, złożenie i montaż, usunięcie i wywóz opakowań. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim. Część zamówienia nr 1 (AGD) - dostawa: czajników elektrycznych, mikrofalówek, lodówek, zmywarek, odkurzaczy, opiekaczy, nawilżaczy powietrza, wiatraków na biurko, płyt grzewczych indukcyjnych, okapów kuchennych, piekarników oraz automatycznego ekspresu do kawy. Część zamówienia nr 2 (RTV) - dostawa: telewizorów, uchwytów do telewizorów, projektorów, radioodtwarzaczy CD, radioodtwarzaczy - miniwież, miniwież, przenośnych zestawów audio CD, stacjonarnych zestawów audio CD, odtwarzaczy BlueRay. Dokładne ilości oraz miejsca dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.pansa.pl/zamowienia_publiczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla poszczególnych części w wysokości: 2.1 Dla części nr 1 - 1.600,00 zł (słownie: Jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), 2.2 Dla części nr 2 - 1.600,00 zł (słownie: Jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii – pokój 004 lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2224-1/31/2017, część nr .......”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium na jednym dokumencie pod warunkiem umieszczenia na nim informacji, do których części wadium zostało złożone. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w szkołach podstawowych gminy Zbuczyn
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Starych Babicach
Dodano: 2023-04-17 - Modernizacja gablot wystawowych wzdłuż dziedzińca Muzeum Plakatu w Wilanowie, w tym: zakup, dostawa i montaż monitorów LED wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i rozdzielni.
Dodano: 2022-10-12 - dostawa wynosów ILS DVOR/DME firmy SELEX
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa sprzętu multimedialnego
Dodano: 2021-01-15 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2021-01-11 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa sprzętu multimedialnego.
Dodano: 2020-10-28 - Dostawa urządzeń w ramach rozbudowy Studia C
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych
Dodano: 2020-08-07