Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Domu Studenta MELODIA Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla Domu Studenta MELODIA Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 1000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) przelewem na konto Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach: Bank Handlowy w Warszawie S.A. 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208 Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium da dostawę sprzętu AGD i RTV dla Domu Studenta MELODIA Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym, spełniają szczegółowy warunek: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu RTV i AGD o wartości 50 000, 00 ( brutto); - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp, - zaproponują sprzęt o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1, - udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia / nie spełnia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZEZ WYKONAWCOW Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez oferenta lub upoważnioną przez niego osobę. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorem umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ). 6) Wykaz dostaw odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, daty wykonania i wartości brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wymagana, co najmniej 1 dostawa wskazana w rozdziale V SIWZ. (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 7) Wypełniony wykaz asortymentowy (z określeniem cen netto i brutto) (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) . 8) Dowód wpłaty wadium. 9) Wzór karty gwarancyjnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną