Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z/s w Lisim Ogonie ogłasza przetarg
- Adres: 85-900 Lisi Ogon, ul. Pocztowa 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6211341, 52 3396102 , fax. 56 6527876
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z/s w Lisim Ogonie
ul. Pocztowa 12 12
85-900 Lisi Ogon, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6211341, 52 3396102, fax. 56 6527876
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu AGD i RTV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1.2.1 I część zamówienia: 173 szt. czajników elektrycznych. Określona w I części zamówienia ilość czajników elektrycznych jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilości czajników elektrycznych o 10%. W przypadku ograniczenia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ustala się według faktycznej wielkości dostawy i cen jednostkowych określonych w ofercie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na warunkach określonych przez producenta, na okres wskazany w załączniku nr 2 do siwz oraz w ofercie Wykonawcy. 1.2.2 II część: artykułów gospodarstwa domowego i rtv w asortymencie i w ilościach określonych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na warunkach określonych przez producenta, na okres wskazany w załączniku nr 2 do siwz oraz w ofercie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, metodą spełnia- nie spełnia, na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188 poz. 11154). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) warunki określone w pkt 1 ppkt a) oraz d) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) warunki określone w pkt 1 ppkt b) oraz c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 3 do siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca składając kopie dokumentów zobowiązany jest potwierdzić je za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę, a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie - przez pełnomocnika
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu do magazynu wielkopowierzchniowego w Kutnie
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z montażem i szkoleniem personelu do Projektu pn. Przebudowa obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nr 3 im. dr Markiewicza wraz z zakupem wyposażenia w 2 zadaniach dla potrzeb PUC S.A. w ramach projektu dofinansowanego przez Województwo Kujawsko-Pomorskie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Wsparcie rozwoju turystyki. Działanie 6.2 Rozwój usług turystycznych i uzdrowiskowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013
Dodano: 2014-11-27 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu do utrzymania czystości w pomieszczeniach dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie gminy Sicienko
Dodano: 2014-10-24 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu do utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz zakup i montaż wyposażenia kuchennego dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie gminy Sicienko
Dodano: 2014-10-02 - EZP.272.2.2013
Dodano: 2013-04-15 - Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV do świetlic wiejskich.
Dodano: 2010-09-02 - Wyposażenie łazienek w budynku sali koncertowej
Dodano: 2010-03-16