Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
- Data zamieszczenia: 2019-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
REGON: 00102297200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu AGD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD - Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań lub miejsce/miejsca zadeklarowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (dotyczy sytuacji wskazania przez Wykonawcę miejsca/miejsc dostawy właściwego/właściwych dla części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 21 części: 1) Część od 1 - 5 – Dostawa chłodziarki duże. 2) Część od 6- 8 – Dostawa – chłodziarki małe, 3) Część od 9 - 13 – Dostawa – ekspresy, 4) Część od 14 - 18 – Dostawa - kuchenki mikrofalowe 5) Część od 19 - 21 – Dostawa - zmywarki Przedmiotowe ilości sprzętu AGD wraz ze wskazaniem miejsca ich dostawy zostały określone w załączniku 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 - 6 do SIWZ: - dla części nr 1 - 5 zamówienia – załącznik nr 2 - dla części nr 6 -8 zamówienia – załącznik nr 3 - dla części nr 9 - 13 zamówienia – załącznik nr 4 - dla części nr 14 - 18 zamówienia – załącznik nr 5 - dla części nr 19 -21 zamówienia – załącznik nr 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39711100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TPm-21/24 Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem 2 szt. zamrażarek niskotemperaturowych na potrzeby Wielkopolskiego Centrum Medycyny Cyfrowej wraz z przeszkoleniem personelu
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa wraz z transportem i wniesieniem oraz instalacją zamrażarki niskotemperaturowej
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa urządzeń chłodniczo-mroźniczych
Dodano: 2020-04-17 - Dostawa sprzętu do realizacji zadania dot. odżywiania mlekiem kobiecym
Dodano: 2017-11-29