Przetargi.pl
Dostawa sprzętu - wyposażenie kuchni i pralni dla Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie

Dom Pomocy Społecznej w Łańcucie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Józefa Piłsudskiego 72
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2253356 , fax. 0-17 2253356
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łańcucie
    ul. Józefa Piłsudskiego 72 72
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2253356, fax. 0-17 2253356
    REGON: 69068064100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu - wyposażenie kuchni i pralni dla Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I KUCHNIA 1.maszynka do mielenia - szt.1 2.Taboret gazowy /kuchnia - szt.1 3.Kociołki parowe - szt.2 4.Piekarnik elektryczny 3-komorowy - szt .1 5.szafa chłodnicza - szt 1 Zadanie II PRALNIA 1.Pralnicowirówka - szt 1 2.Suszarka - szt 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397112104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną