Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 80-308 Gdańsk, Polanki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
- Data zamieszczenia: 2020-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Polanki 119
80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
REGON: 29420800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl; http://szpitalpolanki.pl/; https://szpitalpolanki119.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, którego szczegółowy opis, w tym ilości oraz wymagania techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ- formularz asortymentowo cenowy, Szczegółowym opis parametrów stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, które zostały wyodrębnione w załączniku nr 1 do SIWZ- formularz asortymentowo cenowy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji. Oferowany okres gwarancji podaje wykonawca w formularzu ofertowym. Niezaoferowanie okresu gwarancji oznacza, że Wykonawca oferuje minimalny okres tj. 24 miesiące. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. (Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia w przedmiocie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie stawia w postępowaniu warunków) b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt a), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. W celu oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z SIWZ Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony oraz podpisany Szczegółowy opis parametrów, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wskaże w nim parametry oferowanego produktu. Nie złożenie Szczegółowego opisu parametrów lub wypełnienie go w sposób nieprawidłowy będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup urządzenia do dezynfekcji
Dodano: 2021-09-30 - Zakup sterylizatora parowego oraz myjni endoskopowej dla SPS ZOZ w Lęborku
Dodano: 2020-07-24 - Dostawa wraz montażem wyposażenia technologicznego do pomieszczeń sterylizatorni Szpitala Puckiego Sp. z o.o. w Pucku
Dodano: 2019-01-09 - Środki sterylizujące. Znak sprawy ZP-PN/51/18
Dodano: 2018-11-05 - Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej UCK
Dodano: 2018-06-22 - Dostawa myjni oraz maceratora
Dodano: 2018-02-01 - Środki sterylizujące. Znak sprawy ZP-PN/42/17
Dodano: 2017-11-13