Przetargi.pl
Dostawa: Sprzedaż ok. 308 ton mieszanki mineralno - asfaltowej układanej na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach. Sprzedaż sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) w miarę potrzeb Zamawiającego dla dwóch Obwodów Drogowych: Bełżyce i Garbów.

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/57
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Jednostka Budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: Sprzedaż ok. 308 ton mieszanki mineralno - asfaltowej układanej na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach. Sprzedaż sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) w miarę potrzeb Zamawiającego dla dwóch Obwodów Drogowych: Bełżyce i Garbów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż ok. 308 ton mieszanki mineralno - asfaltowej układanej na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach. Sprzedaż sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) w miarę potrzeb Zamawiającego dla dwóch Obwodów Drogowych: Bełżyce i Garbów. Ilość dostarczanych materiałów może ulec zmianie w zależności od ceny jednostkowej mieszanki mineralno - asfaltowej i możliwości finansowych Zamawiającego. Dostawy mieszanki realizowane będą własnym transportem Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Kierowników Obwodów, z 2-dniowym wyprzedzeniem. CPV: 44.11.37.00-2 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych W/w materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty i świadectwa jakości. Przy realizacji sprzedaży, Wykonawca ma obowiązek posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że sprzedawane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art.22 ust.1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 Pzp). Ocenie podlegać będą oferty spełniające wymagane warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena w/w warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. V SIWZ należy złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych (warunków udziału w postępowaniu); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym przypadku musza łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Składając ofertę wnioskodawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/57
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach