Przetargi.pl
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu. Punkty poboru 1) Starostwo Powiatowe - budynki w Nisku przy Pl. Wolności 2, ul. Kościuszki 7 i ul. 3 - go Maja 32C oraz internat i dwa lokale mieszkalne w Ulanowie przy ul. 11 Listopada 5. 2) Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej - Nisko, ul. Sandomierska 1 budynek szkoły, warsztaty, hala sportowa, hydrofornia, internat oraz 3 lokale mieszkalne. 3) Liceum Ogólnokształcące - Nisko, Pl. Wolności 3. 4) Powiatowy Urząd Pracy - Nisko, ul.Sandomierska 6a - dwa punkty poboru. 5) Zarząd Dróg Powiatowych - Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15. 6) Baza Zarządu Dróg Powiatowych w Harasiukach 7) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna - Nisko, ul. Paderewskiego 4. 8) Zespół Szkół - Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego 28 budynek szkoły oraz dwa punkty poboru dla warsztatów 9) Liceum Ogólnokształcące - Rudnik nad Sanem, ul.Piłsudskiego 9. 10) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy- Rudnik nad Sanem, ul. Mickiewicza 38 budynek szkoły, stołówka i internat. 11) Zespół Szkół -Jeżowe 162A budynek szkoły i sala gimnastyczna. Ogółem dla 29 punktów poboru o łącznej mocy umownej 559 kW. Szacunkowe ilości dostarczanej energii w okresie dostawy 919.404 kWh (+/- 10%) w tym energia rozliczana w grupach taryfowych: a) C11 863.100 kWh b) G11 37.104 kWh c) C12b 19.200 kWh Powyższe ilości zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Szczegółowe dane dotyczące jednostek organizacyjnych i układów zasilania w poszczególnych obiektach zawarte są w załączniku do SIWZ - Formularz Cenowy. 3.3. Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na rzecz Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.). 3.4. Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do którego przyłączone są obiekty Zamawiającego tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach