Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-919 Warszawa, ul. Wólczyńska 133
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8353041 w. 407
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych
ul. Wólczyńska 133 133
01-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8353041 w. 407
REGON: 00003902500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.itme.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa /sprzedaż, dostarczenie i montaż/ mebli biurowych wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa /sprzedaż, dostarczenie i montaż/ mebli biurowych wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w /Szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz ich montaż w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, co potwierdzą stosownym oświadczeniem; spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; wypełnią i złożą druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawców stosując kryterium /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca powinien zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty leżą wyłącznie po stronie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami składającymi się na ofertę są: Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e załącznik nr 2 do specyfikacji. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (wypis z Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej). Za aktualny uznany będzie wypis lub zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne uznane będą zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia on warunki art. 22 i art. 24 Ustawy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji). Parafowany na każdej stronie na znak akceptacji wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. Wypełniona we wszystkich polach /Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia/ zawierająca dane potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wypełnione zestawienie szczegółowe cen poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dłutgość gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itme.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07