Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego 28
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 032 7519844
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28 28
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 032 7519844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa spirometru do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa spirometru do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, montaż i uruchomienie urządzenia medycznego wraz z instalacją oraz bezpłatnym serwisem gwarancyjnym (w tym bezpłatne przeglądy) z możliwością serwisu pogwarancyjnego. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i energooszczędne. Wykonawca winien zapoznać personel obsługujący urządzenie będące przedmiotem zamówienia z zasadami jego użytkowania, przeprowadzić szkolenie w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331240005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) złożą terminowo ofertę, zgodną z postanowieniami SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt 1 ppkt 1) i 4) SIWZ dla wszystkich podmiotów. 3. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1) SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000euro na zakup i dostarczenie fantomu wodnego Blue Phantom.
Dodano: 2015-12-17 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 EUR na zakup i dostarczenie zestawu dozymetrii in-vivo i zestawu do codziennych pomiarów dozymetrycznych, znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 33 / 2015
Dodano: 2015-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie fantomu wodnego Blue Phantom i serwisowanie wraz z kalibracjami posiadanego fantomu wodnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa.
Dodano: 2015-01-21 - Dostawa Aparatu USG
Dodano: 2012-10-17 - dostawa i instalacja systemu do pomiaru jodochwytności tarczycy dla Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej Centrum Onkologii-Instytutu Oddział w Gliwiacach
Dodano: 2012-10-15 - Dostawa wkładów do wstrzykiwaczy RM i TK
Dodano: 2010-02-16