Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2019-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
REGON: 12933300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa spektrofotometru FTIR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa spektrofotometru FTIR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38430000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium wnosi się w PLN, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - nr 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie oświadczenia o braku podstaw o wykluczeniu zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Do oferty należy dołączyć: 9.1 Formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ] 9.2 Formularz cenowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ] 9.3. Potwierdzenie wniesienia wadium (jeżeli wadium wniesione jest w formie innej niż pieniężna). 9.4. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr A do SIWZ (tj. zestawienie nazw własnych, konfiguracji i parametrów oraz producentów urządzeń i oprogramowania w języku polskim itp.). 9.5. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 9.6. Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWĘ DWÓCH SEKWENATORÓW NASTĘPNEJ GENERACJI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2021-04-26 - Dostawa spektrofotometru mikropłytkowego
Dodano: 2020-06-29 - dostawa, instalacja i uruchomienie spektrometru mas z chromatografem gazowym z wyposażeniem oraz chromatografu gazowego z wyposażeniem
Dodano: 2019-12-30 - Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego – dostawa zestawu analitycznego do oznaczeń spektrofotometrycznych
Dodano: 2018-09-25 - Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Półautomatycznego destylatora próbek – pakiet nr 1; Dostawa łodzi – pakiet nr 2
Dodano: 2018-09-04 - Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Mineralizator mikrofalowy – pakiet nr 1 Półautomatyczny destylator próbek – pakiet nr 2
Dodano: 2018-08-03 - zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: mineralizator mikrofalowy –pakiet nr 1 i półautomatyczny destylator próbek – pakiet nr 2
Dodano: 2018-08-01 - Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do oznaczeń swoistych przeciwciał IgE wraz z dzierżawą aparatury do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 11/18
Dodano: 2018-05-14 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem fiberoskopu z wyposażeniem dla Kliniki Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej UMP, ul. Przybyszewskiego 49
Dodano: 2017-12-21 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem fiberoskopu z wyposażeniem dla Kliniki Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej UMP, ul. Przybyszewskiego 49
Dodano: 2017-11-30