S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 66A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4416001 , fax. 077 4416003
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego
ul. Katowicka 66A 66A
45-060 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4416001, fax. 077 4416003
REGON: 53142076800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznych urządzeń medycznych dla Bloku Operacyjnego OCO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) aparat do znieczulania - 1 szt. 2) reapirator - 1 szt 3) kardiomonitory - 4 szt. 4) 12-kanałowy aparat EKG - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - akceptują proponowane przez Zamawiającego Ogólne warunki umowy - zaakceptują termin płatności min. 30 dni od daty otrzymania faktury Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać opisane w rodzdziale II SIWZ dokumenty w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem ich odpisów lub kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymagana jest umowa regulująca współpracę; b) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o takim samym lub podobnym rodzaju przedmiotu zamówienia, z podaniem odbiorców, wartości dostawy, dat wykonania - minimum dwóch. c) Udokumentowanie, że oferowane urządzenia oznakowane zostały znakiem CE (certyfikat) d) szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem następujących elementów: - wypełniony formularz ofertowy - opis parametrów technicznych na załączonych drukac (odpowiednio w zależności od oferowanego urządzenia) - oryginalny dokument producenta, zawierający opis parametrów oferowanego urządzenia - nazwa i dane teleadresowe autoryzowanego punktu serwisowego e) oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z przystawką argonową
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu laparoskopowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - PN / 13 / 2016
Dodano: 2016-07-27 - sprawa nr 22/PN/2016
Dodano: 2016-07-15 - sprawa nr 15/PN/2016
Dodano: 2016-06-14 - P/8/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kolumny i lampy operacyjnej na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa i montaż zestawu do litotrypsji pozaustrojowej ESWL dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.16
Dodano: 2016-05-23 - DLG.39.577/16 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa wózków anestezjologicznych
Dodano: 2016-05-13 - P/3/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwuramiennej kolumny na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa aparatury medycznej w rozbiciu na 5 samodzielnych części
Dodano: 2016-04-07