Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg
- Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
ul. Leopolda 31
40-189 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
REGON: 12531630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT SIECI
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH STANOWISK KOMPUTEROWYCH - numer postępowania: CUW-CUE/ 01/ 12/ 19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch specjalistycznych stanowisk komputerowych wyposażonych w jednostkę centralną, monitor, myszkę i klawiaturę oraz oprogramowanie systemowe, o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający wymaga minimum gwarancji producenta chyba, że w Szczegółowym opisie przedmiotu określono inaczej. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wypełnione i podpisane następujące dokumenty: FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 5 do SIWZ, FORMULARZ CENOWY OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załącznik nr 3 do SIWZ, swoją szczegółową specyfikację techniczną komputerów, OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA - Załącznik nr 4 do SIWZ, OŚWIADCZENIE DOT. VAT - Załącznik nr 6 do SIWZ, PEŁNOMOCNICTWA opisane w SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr CUW-CUE/01/12/19) Informacji o złożonych ofertach, PRZEKAŻE Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - OŚWIADCZENIE dot. GRUPY KAPITAŁOWEJ - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-07-18 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO - KOMPUTERY STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Dodano: 2023-07-13 - Zakup sprzętu IT, doposażenia serwerowni, oprogramowania w zakresie realizacji usług publicznych poprzez zwiększenie cyfryzacji w Urzędzie Gminy Opatów
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety
Dodano: 2021-01-28 - Zakup sprzętu informatycznego
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa sprzętu komputerowego część I, II, III, IV
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziałów, Referatu Starostwa Powiatowego w Pszczynie
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-11-13