Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla UMCS w Lublinie (PN/2-2012/DOP-z)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla UMCS w Lublinie (PN/2-2012/DOP-z)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych z katalogów firm: Sigma, Aldrich, Fluka, Supelco. kod CPV: 24 300000-7, 24 900000-3, 24 960000-1, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo- cenowy) Opis przedmiotu zamówienia, określony w załączniku nr 2 został sporządzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 24 miesięcy, w ramach prowadzonych kilkudziesięciu programów badawczych. Z analizy dostaw realizowanych w latach ubiegłych wynika, że przewidywalność (powtarzalność ilościowo-asortymentowa) kształtuje się na poziomie ok. 20% (kontynuacja badań). Często dochodzi jednak do konieczności zmiany odczynników w trakcie prowadzonych badań i konieczności zastąpienia ich produktami nowymi lub innymi należącymi do tej samej kategorii. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) dokonania zmiany ilości odczynników wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. b)ograniczenia przedmiotu zamówienia (asortymentu) ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, c) nabycia innych odczynników niż określone w załączniku nr 2 do SIWZ na podstawie załączonego do oferty katalogu asortymentowo-cenowego, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych odczynników nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej oferty najkorzystniejszej. Załączony katalog asortymentowo-cenowy powinien zawierać nazwy odczynników firm: Sigma, Aldrich, Fluka, Supelco i powinien być aktualny na dzień zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia katalogu w wersji elektronicznej na nośniku danych, w formacie edytowalnym (preferowane .xls), lub w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej, dopuszcza się możliwość wskazania adresu strony, na której katalog jest dostępny. Podstawą ustalenia ceny odczynników, o których mowa w pkt 4 lit c), będą aktualne ceny odczynników wyszczególnione w katalogu asortymentowo-cenowym Wykonawcy przy zastosowaniu każdorazowo rabatu, ceny promocyjnej, ceny specjalnej lub zniżki sezonowej ustalonej dla danego rodzaju odczynnika. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczany zamówieniami jednostkowymi przedmiot zamówienia, z wyłączeniem tych pozycji, dla których producent zastrzegł krótszy termin ważności (co wynika ze specyficznych właściwości danego odczynnika).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 złotych (pięć tysięcy złotych). Wadium wnoszone jest zgodnie z art 45 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla UMCS w Lublinie, znak sprawy PN/2-2012/DOP-z. Wadium powinno być wniesione przed terminem składania ofert, a potwierdzenie jego wniesienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w postaci innej niż pieniądz należy dołączyć do wniosku w oryginale. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach