Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-748 Olsztyn, ul. Tuwima
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 539 31 68 , fax. 89 539 31 47
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie
ul. Tuwima 10
10-748 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 539 31 68, fax. 89 539 31 47
REGON: 12893400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Naukowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych na potrzeby ZIPR w IRZiBŻ PAN w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych na potrzeby ZIPR w IRZiBŻ PAN w Olsztynie. Materiały zużywalne według katalogu Greiner. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 1.Ze względu na zapewnienie powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, wskazał oprócz opisu, także producenta oraz numery katalogowe. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego: a) karty charakterystyki i/lub specyfikacji jakościowej zawierające podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne; b) certyfikatów analizy jakościowej lub innych równoważnych, w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia w j. polskim. Dokument musi zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, opis potwierdzający parametry wyspecyfikowane w załączniku do siwz formularzu ofertowym. c) dostarczenie próbek: • Złożona na wezwanie próbka musi zawierać minimum: 1) w przypadku materiałów i akcesoriów po 5 sztuk dla oferowanych produktów dla każdej pozycji wymienionej w danej części; • Materiały i akcesoria muszą być dostarczone w zbiorczym opakowaniu, z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i znaku sprawy postępowania, z dopiskiem „próbki do testów potwierdzających równoważność”; • każde opakowanie musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację z nr poz. wyspecyfikowanego produktu zgodnie z numerami w załączniku do SIWZ – formularz ofertowy, nazwą oferowanego produktu zgodnie z załącznikiem do SIWZ- formularzem ofertowym; • Ocena równoważności próbki w przypadku oferowanych materiałów i akcesoriów: kompatybilność z posiadanym sprzętem, szczelność (ograniczenie parowania), przejrzystość materiału z którego są wykonane, czytelność skali, dokładność/powtarzalność pobierania materiału do badań; 3. Oferowane materiały zużywalne muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w formularzu ofertowym- załączniku do SIWZ . Oferowane materiały zużywalne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE. 4. Ocena spełniania równoważności zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i/lub próbek, wskazanych w pkt. 3) a-c. Niewykazanie spełniania równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, jako nie odpowiadających treści SIWZ. 5.Wykonawca dostarcza próbki do testów/analiz na własny koszt. Wszystkie próbki po przeprowadzeniu badania równoważności pozostają w załączeniu dokumentacji przetargowej. 6. Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0 – 1 (spełnia/nie spełnia). 7.Warunki ogólne dostawy przedmiotu zamówienia: 1.1. Wykonawca wraz z dostawą materiałów zużywalnych do badań, załącza karty charakterystyki i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne. 8.Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego: Termin gwarancji na materiały zużywalne nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 3 do SIWZ -wzór umowy. 9.Termin wykonania zamówienia zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą. Termin wykonania jest jednym z kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; c) zobowiązanie innego podmiotu - w sytuacji jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Testy do diagnostyki molekularnej wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie VI
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa materiałów zużywalnych do badań na potrzeby ZBiPRC w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa odczynników i przeciwciał do cytometru przepływowego oraz testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku SARS CoV - 2
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa testów genetycznych do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora
Dodano: 2021-01-29 - Zakup wraz z sukcesywną dostawą testów antygenowych.
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie III
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych do badań na potrzeby ZBFŻ w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa materiałów zużywalnych do badań na potrzeby ZBiPRC w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie VI
Dodano: 2020-12-15